Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miasta i Gminy Czarne
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Informacja dla osób niesłyszących

Burmistrz Czarnego informuje, że osoby głuchonieme chcące załatwić sprawy urzędowe
w Urzędzie Miasta i Gminy Czarne, proszone są o zgłoszenie tego faktu, na co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych. Zgłoszenie winno zawierać wskazanie przez osobę głuchoniemą wybranej metody komunikowania się
i może nastąpić:

 

  1. w formie pisemnej poprzez złożenie pisma w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Czarne,

  2. w formie pisemnej poprzez przesłanie pisma faksem na numer +48 59 8332353 ,

  3. w formie mailowej na adres ugczarne@czarne.pl

  4. wysłanie pisma poprzez platformę ePUAP

     

Świadczenie jest bezpłatne dla osoby uprawnionej, będącej osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Z 2011 r., Nr 127, poz. 721 iNr 171, poz. 1016).