II.1) Tekst, który należy zmienić:Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 2.2)
W ogłoszeniu jest: Ilość pobytów na budowie w ciągu tygodniu
W ogłoszeniu powinno być: Ilość dodatkowych pobytów na budowie w ciągu tygodnia
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest: Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. terminów realizacyjnych (rozpoczęcia i zakończenia przedmiotu zamówienia) w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Wykonawca nie miał wpływu, 2. wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp. 3. zmian związanych z umową o dofinansowanie niezależnych od Zamawiającego. 4. gdy umowa zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
W ogłoszeniu powinno być: Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp.
2. Wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, jeżeli ze względu na konieczność wykonania niezbędnych robót dodatkowych, realizowanych zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy, niemożliwe będzie dotrzymanie terminu zakończenia realizacji robót budowlanych podstawowych określonych w niniejszej umowie.
3. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ.
4. Zlecenie wykonania robót podwykonawcom – w części zamówienia innej niż wyszczególniona w ofercie Wykonawcy.
5. Zmiany wynagrodzenia w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, lub robót zamiennych.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób wskazanych w § 3 ust. 2 na inne, spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz posiadające co najmniej takie samo doświadczenie wskazane w ofercie, jak osoby zmieniane. Zmiana wymaga pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności.
7. Zmian związanych z umową o dofinansowanie niezależnych od Zamawiającego.
8. Gdy umowa zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
W ogłoszeniu powinno być: