System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczące wyboru wykonawcy na realizację usługi prowadzenia dyżurów logopedycznych dla dzieci w Placówce Wsparcia Dziennego Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka w Czarnem w ramach projektu pod nazwą ,,Myśląc o Rodzinie w Gminie Czarne i Rzeczenica" nr RPPM.06.02.02-22-0071/20
Czarne, dnia 07.05.2021 r.
CWRID 1/2021/L
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczące wyboru wykonawcy na realizację usługi prowadzenia dyżurów logopedycznych dla dzieci
w Placówce Wsparcia Dziennego Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka w Czarnem
w ramach projektu pod nazwą ,,Myśląc o Rodzinie w Gminie Czarne i Rzeczenica”
nr RPPM.06.02.02-22-0071/20
Nazwa i adres Zamawiającego
CENTRUM WSPARCIA RODZINY I DZIECKA W CZARNEM,
77-330 Czarne,
ul. Cicha 1/1,
Nip: 8431618559,
tel. 533 121 324, e-mail: cwrid@czarne.pl
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (T.J. Dz. U. z 2021r. poz. 464). W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem ofertowym stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. Nr 16, poz. 96 ze zm.).
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez logopedę, który będzie pełnił dyżur zapewniający pomoc logopedyczną dla dzieci z terenu Gminy Czarne. Głównym celem pełnionych dyżurów ma być usuwanie zaburzeń mowy (wad wymowy, jąkania i innych), przywracanie mowy w przypadku jej utraty (tzw. afazji), stymulowanie rozwoju mowy i wyrównywanie opóźnień rozwoju, podnoszenie sprawności językowej.
Liczba godzin pełnienia dyżurów i termin realizacji: 56 godzin w 2021r., 96 godzin 2022r. oraz 16 godzin w 2023r. (godzina zegarowa tj. 60 minut)
Harmonogram dyżurów: 4 razy w miesiącu po 2 godziny dla 4 grup 2 osobowych.
Zakres usługi: Przeprowadzenie dyżurów logopedycznych w miejscowościach: Bińcze, Czarne, Krzemieniewo, Wyczechy dla dzieci objętych wsparciem w ramach projektu ,,Myśląc o Rodzinie
w Gminie Czarne i Rzeczenica”.
Prowadzenie dokumentacji pełnienia dyżurów zgodnie z wytycznymi Zamawiającego (prowadzenie listy obecności, list udzielonych porad oraz kart czasu pracy).
Prowadzenie dyżurów zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji równości szans
i niedyskryminacji oraz zasady i równości szans kobiet i mężczyzn.
Wymagania stawiane Wykonawcom:
posiadanie kwalifikacji umożliwiających wykonywanie zawodu logopedy.
Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć (należy wybrać proponowane sposoby komunikacji):
osobiście lub przesłać listownie na adres Zamawiającego: Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka
w Czarnem, ul. Cicha 1/1, 77-330 Czarne, z dopiskiem: Oferta na logopedę w CWRiD w Czarnem.
w wersji elektronicznej na e-mail: cwrid@czarne.pl.
w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 18.05.2021r. do godz. 10:00, decyduje data wpływu do zamawiającego.
Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
Wyniki wyboru najkorzystniejszej oferty zostaną upublicznione w taki sam sposób,
w jaki zostało upublicznione zapytanie ofertowe.
Oferta musi zawierać pełną nazwę Wykonawcy oraz adres siedziby Wykonawcy.
Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
Wypełniony formularz ofertowy, będący załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.
CV osoby zainteresowanej.
Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia, (kopia dokumentów potwierdzającego spełnienie kryterium posiadania kwalifikacji umożliwiających wykonywanie zawodu logopedy).
Kryteria oceny oferty:
CENA – 100%
Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa.
Zamawiający zastrzega, iż w sytuacji rozwiązania umowy przez Wykonawcę w winy Wykonawcy lub rozwiązania umowy przez Wykonawcę.
Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości równej iloczynowi nie wykonywanych godzin usługi i stawki godzinowej za usługę.
Kary umownej nie stosuje się, o ile Strony uzgodnią wstąpienie nowego podmiotu w miejsce Wykonawcy.
Postanowienia ogólne:
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego.
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO”, informuje, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka w Czarnem, ul. Cicha 1/1, 77-330 Czarne;
b) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Centrum Wsparcia Rodziny
i Dziecka w Czarnem to: e-mail: iodo@czarne.pl*.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: usługę świadczenia dyżurów logopedy w Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka w Czarnem w realizowanych w ramach projektu pn. ,,Myśląc o Rodzinie w Gminie Czarne
i Rzeczenica” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, numer postępowania CWRID 1/2021.
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp”;
e) Pani/Pan dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp do dnia 31.12.2031r.
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięci danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1. *Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczania inspektora ochrony danych osobowych.
2. **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie można skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie można naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
3. ***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zapytanie ofertowe.pdf (PDF, 3.8MB) | 2021-05-07 11:49:37 | 3.8MB | 149 razy |
Specyfikacja warunków zamówienia | ||||
1 | Załacznik nr 1.odt (ODT, 46.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2021-05-07 11:49:37 | 46.KB | 8 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Informacja.pdf (PDF, 489KB) | 2021-05-18 14:27:54 | 489KB | 138 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Mazurek | 07-05-2021 11:49:37 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Krzysztof Mazurek | 07-05-2021 |
Ostatnia aktualizacja: | Krzysztof Mazurek | 18-05-2021 14:27:54 |