System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Ogłoszenie w formie zapytania ofertowego. Świadczenie dyżurów prawnika rodzinnego w gminie Czarne realizowanych w ramach projektu pn. "Myśląc o Rodzinie w Gminie Czarne i Rzeczenica" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka w Czarnem
Ul. Cicha 1/1
77-330 Czarne
Woj. Pomorskie
NIP: 8431618559
E-Mail: cwrid@czarne.pl
Telefon: 533-121-324
CWRID 6/2021/PR
ZAPYTANIE OFERTOWE
Świadczenie dyżurów prawnika rodzinnego w gminie Czarne realizowanych
w ramach projektu pn. „Myśląc o Rodzinie w Gminie Czarne i Rzeczenica” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Zatwierdził:
Krzysztof Mazurek
p.o. Kierownika Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka w Czarnem
…………………………………..
Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia:
Krzysztof Mazurek
tel. 533-121-324
e-mail: cwrid@czarne.pl
Czarne, 25 listopada 2021 r.
- Nazwa i adres Zamawiającego
CENTRUM WSPARCIA RODZINY I DZIECKA W CZARNEM,
77-330 Czarne,
ul. Cicha 1/1,
Nip: 8431618559,
tel. 533 121 324,
e-mail: cwrid@czarne.pl
- Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o zasadę rozeznania rynku zgodnie z Wytycznymi
w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata
2014-2020.
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawnika rodzinnego, który będzie udzielał konsultacji i porad prawnych na terenie Miasta i Gminy Czarne tj. Bińcze (2 godziny), Czarne (2 godziny) oraz Wyczechy (2godziny). Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Myśląc o Rodzinie w Gminie Czarne i Rzeczenica” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
- Szczegółowy opis zamówienia
- Świadczenie usług prawnika rodzinnego tj. konsultacji i porad prowadzonych w celu zapewnienia dostępu do usług prawnych dla 20 uczestników na terenie Miasta i Gminy Czarne (tj. Bińcze, Czarne oraz Wyczechy) w wymiarze 72 godzin rocznie w terminie od stycznia 2022r. do grudnia 2022r. oraz 12 godzin w terminie od stycznia 2023r. do lutego 2023r.
- Harmonogram świadczenia usług: 3 razy w miesiącu po 2 godziny zegarowe (1 godzina zegarowa=60min.). Szczegółowe dni świadczenia usługi ustalone będą po wcześniejszym ustaleniu terminów z uczestnikami projektu oraz kierownikiem Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka w Czarnem. Zamawiający dopuszcza godziny poranne, dopołudniowe oraz popołudniowe.
- Miejsce świadczenia usług: Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka w Czarnem: Czarne, Świetlica Wiejska: Bińcze oraz Wyczechy.
- Wykonawca zobligowany jest do prowadzenia dokumentacji dot. realizowanych usług zgodnie z wytycznymi Zamawiającego tj. Kart czasu pracy, list udzielonych porad oraz list obecności).
- Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 lit. d Wykonawca przekaże Zamawiającemu w ciągu 3 dni od zakończenia realizacji usługi w danym miesiącu oraz każdorazowo przekaże do wglądu Zamawiającemu na jego prośbę.
- Po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu Wykonawca wystawia protokół odbioru usługi. Podpisany przez obie strony protokół stanowi podstawę do wystawienia faktury/rachunku przez Wykonawcę.
- Wykonawca jest zobligowany do informowania Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany.
- Wykonawca jest zobligowany do przestrzegania „Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020”
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
- Kod CPV 79111000-5 – Usługi w zakresie doradztwa prawnego.
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym, tj. dysponuje co najmniej jedną (1) osobą, która spełnia następujące warunki:
- posiada kwalifikacje umożliwiające wykonywanie zawodu prawnika (tj. wykształcenie wyższe- magisterskie),
- posiada wysoką kulturę osobistą, empatię oraz jest komunikatywny,
- przestrzega tajemnicy zawodowej i ochrony danych osobowych.
- Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt 5 lit. a-1 Wykonawcy winni załączyć kserokopię dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia (tj. dyplom ukończenia studiów prawniczych).
Pkt 5 lit. a-2,3 wymaga oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3).
- Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
- W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują, zgodnie z wyborem Zamawiającego, pisemnie lub elektronicznie.
- Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Krzysztof Mazurek- 533-121-324, e-mail: cwrid@czarne.pl
- Opis sposobu przygotowywania ofert.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę składającą się na przedmiot zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Ofertę należy sporządzić wg Formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz załączyć wymagane oświadczenie (Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz klauzulę informacyjną (Załącznik nr 1 do SIWZ).
- Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy – uprawnienie to powinno wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
- Wszystkie zadrukowane strony oferty zaleca się kolejno ponumerować. Wszystkie strony (kartki) zaleca się spiąć (zszyć) w sposób uniemożliwiający dekompletację.
- Błędy zaleca się poprawiać poprzez skreślenie, z utrzymaniem czytelności skreślonych wyrażeń lub liczb. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty zaleca się parafować i datować własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
- Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. W takim przypadku należy powiadomić o tym pisemnie Zamawiającego, składając zmiany lub powiadomienie o wycofaniu oferty.
-
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie oferty w przypadku nieprawidłowego oznaczenia na kopercie zewnętrznej.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Ofertę należy złożyć (należy wybrać proponowane sposoby komunikacji):
- osobiście lub przesłać listownie na adres Zamawiającego: Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka w Czarnem, ul. Cicha 1/1, 77-330 Czarne, z dopiskiem: Świadczenie dyżurów prawnika rodzinnego w gminie Czarne realizowanych w ramach projektu pn. „Myśląc o Rodzinie w Gminie Czarne i Rzeczenica”
- w wersji elektronicznej na e-mail: cwrid@czarne.pl.
w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 2.12.2021r. do godz. 10:00, decyduje data wpływu do Zamawiającego.
- Opis sposobu obliczenia ceny
- Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, określi cenę ryczałtową brutto w złotych polskich (PLN), za wykonanie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 2 do SIWZ).
- Podana przez Wykonawcę cena ofertowa brutto określona w załączniku nr 2 do SIWZ winna gwarantować pełną realizację zamówienia (podatki po stronie Zamawiającego, koszty dojazdu do miejsca świadczenia usługi). W przypadku zawarcia umowy zlecenia cena powinna zawierać pochodne od wynagrodzenia również po stronie pracodawcy.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe określenie stawki podatku od towarów i usług VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.
- Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (zł) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
- Kryteria i ich znaczenie:
CENA - 100 %
- Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
- z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa,
- Zamawiający zastrzega, iż w sytuacji rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Wykonawcy lub rozwiązania umowy przez Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości równej iloczynowi nie wykonanej liczbie godzin usługi i stawki godzinowej za usługę.
- kary umownej nie stosuje się, o ile Strony uzgodnią wstąpienie nowego podmiotu w miejsce Wykonawcy.
-
- Sposób oceny ofert.
Ocenie w oparciu o ww. kryterium oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (100 pkt.) w kryterium CENA ofercie, która zaoferuje najniższą cenę za realizację całego zamówienia. Punkty w pozostałych ofertach zostaną wyliczone ze wzoru:
Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert
C = ------------------------------------------------------------------------------------------ x 100 %
Cena ofertowa badanej oferty
W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
-
- Zamawiający poprawia w ofercie :
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, – niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Postanowienia ogólne
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty,
- Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego,
- Załączniki:
- Klauzula informacyjna,
- Formularz ofertowy,
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Załącznik nr 1
- Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO”, informuje, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka w Czarnem, ul. Cicha 1/1, 77-330 Czarne;
b) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Centrum Wsparcia Rodziny
i Dziecka w Czarnem to: e-mail: iodo@czarne.pl*.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Świadczenie dyżurów prawnika rodzinnego w gminie Czarne realizowanych w ramach projektu pn. „Myśląc o Rodzinie w Gminie Czarne i Rzeczenica” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, numer postępowania CWRID 6/2021.
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp do dnia 31.12.2031r.
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięci danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1. *Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczania inspektora ochrony danych osobowych.
2. **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie można skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie można naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
3. ***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załącznik nr 2
FORMULARZ OFERTOWY
I. Dane dotyczące Wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy: ………………………………………………………………………………………………………......…....……………………………………………………………………….………….
Adres Wykonawcy: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………………………..
Numer telefonu: .……………………………………………….…….
e-mail: ……………………………………..…………………………
II. Nazwa zadania:
Świadczenie dyżurów prawnika rodzinnego w gminie Czarne realizowanych w ramach projektu pn. „Myśląc o Rodzinie w Gminie Czarne i Rzeczenica” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
III. Oferuję realizację przedmiotu zamówienia:
Za jedną godzinę usługi …………………… zł brutto słownie: ………………………………
…………………………………………………………………………………………………..
IV. Pozostałe informacje i zobowiązania
1. Adres do korespondencji i doręczeń ……………………………...…………………………
…………………………………………………………………………………………………. 2. Podana cena ofertowa brutto określona punkcie II gwarantuje pełną realizację zamówienia (podatki po stronie Zamawiającego, koszty dojazdu do miejsca świadczenia usługi). W przypadku zawarcia umowy zlecenia cena zawiera pochodne od wynagrodzenia również po stronie pracodawcy.
3. Oświadczam/y, że zobowiązuję/emy się informować o zmianach siedziby i adresu dla doręczeń. W przypadku braku zawiadomienia o zmianach, korespondencję wysłaną na adres podany w ofercie będziemy uważać za prawidłowo doręczoną.
4. Oświadczam/y, że zapoznałem/łam/liśmy się szczegółowo z treścią zapytania ofertowego i nie wnosimy jakichkolwiek zastrzeżeń lub uwag oraz stwierdzam/y, że otrzymałem/łam/liśmy konieczne informacje i dokumenty potrzebne do właściwego przygotowania oferty.
5. W przypadku wyboru mojej/naszej oferty zobowiązuję/my się zawrzeć pisemną Umowę z Zamawiającym w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Do niniejszej oferty dołączamy następujące załączniki:
………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………….
7. Oświadczam/y, że dokumentami zawierającymi tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów w zwalczaniu nieuczciwej konkurencji w naszej ofercie są:
(1)..................................................................................................................................................
(2)..................................................................................................................................................
8. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
………………………………………………………………………………………..
(pieczęć firmowa, data i podpis osoby/osób uprawnionych
do podejmowania decyzji w imieniu Wykonawcy/Dostawcy)
¹ niepotrzebne skreślić
Załącznik nr 3
(Nazwa i adres Wykonawcy)
|
OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu |
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
Świadczenie dyżurów prawnika rodzinnego w gminie Czarne realizowanych w ramach projektu pn. „Myśląc o Rodzinie w Gminie Czarne i Rzeczenica” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w wyżej wymienionym postępowaniu o udzielenie zamówienia, określone w specyfikacji.
...................................., dnia ................. .............................................................................
(podpis i pieczątka imienna upoważnionego
przedstawiciela Wykonawcy)
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zapytanie ofertowe- Prawnik Rodzinny.pdf (PDF, 2.8MB) | 2021-11-25 10:17:38 | 2.8MB | 102 razy |
2 | Załącznik nr 1- oświadczenie do zapytania ofertowego (Prawnik rodzinny).odt (ODT, 58.KB) | 2021-11-25 10:18:15 | 58.KB | 101 razy |
3 | Załącznik nr 2- formularz ofertowy do zapytania ofertowego (Prawnik rodzinny).odt (ODT, 57.KB) | 2021-11-25 10:18:27 | 57.KB | 98 razy |
4 | Załącznik nr 3- oświadczenie o warunkach do zapytania ofertowego (Prawnik rodzinny).odt (ODT, 56.KB) | 2021-11-25 10:18:42 | 56.KB | 109 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Informacja o wyborze wykonawcy.pdf (PDF, 547KB) | 2021-12-06 09:36:55 | 547KB | 104 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dawid Rotkiewicz | 25-11-2021 10:17:38 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Krzysztof Mazurek | 25-11-2021 |
Ostatnia aktualizacja: | Krzysztof Mazurek | 06-12-2021 09:36:55 |