System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Ogłoszenie w formie zapytania ofertowego. Usługa pełnienia funkcji wychowawcy dla dzieci w Placówce Wsparcia Dziennego w Czarnem w ramach projektu pn. "Myśląc o Rodzinie w Gminie Czarne i Rzeczenica" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka w Czarnem
Ul. Cicha 1/1
77-330 Czarne
Woj. Pomorskie
NIP: 8431618559
E-Mail: cwrid@czarne.pl
Telefon: 533-121-324
CWRID 7/2021/W
ZAPYTANIE OFERTOWE
Usługa pełnienia funkcji wychowawcy dla dzieci w Placówce Wsparcia Dziennego w Czarnem w ramach projektu pn. „Myśląc
o Rodzinie w Gminie Czarne i Rzeczenica” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Zatwierdził:
Krzysztof Mazurek
p.o. Kierownika Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka w Czarnem
…………………………………..
Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia:
Krzysztof Mazurek
tel. 533-121-324
e-mail: cwrid@czarne.pl
Czarne, 22 Grudnia 2021r.
- Nazwa i adres Zamawiającego
CENTRUM WSPARCIA RODZINY I DZIECKA W CZARNEM,
77-330 Czarne,
ul. Cicha 1/1,
Nip: 8431618559,
tel. 533 121 324,
e-mail: cwrid@czarne.pl
- Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o zasadę rozeznania rynku zgodnie z Wytycznymi
w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata
2014-2020.
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji wychowawcy oraz prowadzenie zajęć rozwijających kluczowe kompetencje tj. umiejętność uczenia się, porozumiewania się oraz odrabiania lekcji dla dzieci w PWD. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Myśląc o Rodzinie w Gminie Czarne i Rzeczenica” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
- Szczegółowy opis zamówienia
- Usługa pełnienia funkcji wychowawcy dla dzieci/uczestników projektu w Placówce Wsparcia Dziennego w Czarnem w wymiarze 502 godzin w 2022r. oraz 82 godzin w 2023r.
- Harmonogram świadczenia usług: w dni robocze po 2 godziny zegarowe (1 godzina zegarowa=60min.). Szczegółowe dni oraz godziny realizowania zajęć ustalone będą po wcześniejszym ustaleniu z kierownikiem Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka w Czarnem.
- Miejsce świadczenia usług: Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka w Czarnem.
- Wykonawca zobligowany jest do prowadzenia dokumentacji dot. realizowania usługi funkcji wychowawcy zgodnie z wytycznymi Zamawiającego tj. dziennika zajęć oraz list obecności.
- Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 lit. d Wykonawca przekaże Zamawiającemu w ciągu 3 dni od zakończenia realizacji usługi w danym miesiącu oraz każdorazowo przekaże do wglądu Zamawiającemu na jego prośbę.
- Po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu Wykonawca wystawia protokół odbioru usługi. Podpisany przez obie strony protokół stanowi podstawę do wystawienia faktury/rachunku przez Wykonawcę.
- Wykonawca jest zobligowany do informowania Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany.
- Wykonawca jest zobligowany do przestrzegania „Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020”
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
- Kod CPV 85312110-3 – Usługi opieki dziennej nad dziećmi.
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym, tj. dysponuje co najmniej jedną (1) osobą, która spełnia następujące warunki:
- posiada wykształcenie wyższe pedagogiczne magisterskie lub licencjackie na kierunkach: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą, lub dowolne studia wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej lub co najmniej wykształcenie średnie i udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
- posiada zdolności manualne/artystyczne, jest kreatywny,
- posiada wysoką kulturę osobistą, empatię oraz jest komunikatywny,
- przestrzega tajemnicy zawodowej i ochrony danych osobowych.
- Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt 5 lit. a-1 Wykonawcy winni załączyć kserokopię dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia (tj. m.in. dyplom ukończenia studiów wyższych).
Pkt 5 lit. a-2,3,4 wymaga oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3).
- Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
-
- W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują, zgodnie z wyborem Zamawiającego, pisemnie lub elektronicznie.
- Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Krzysztof Mazurek- 533-121-324, e-mail: cwrid@czarne.pl
- Opis sposobu przygotowywania ofert
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę składającą się na przedmiot zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Ofertę należy sporządzić wg Formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz załączyć wymagane oświadczenie (Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz klauzulę informacyjną (Załącznik nr 1 do SIWZ).
- Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy – uprawnienie to powinno wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
- Wszystkie zadrukowane strony oferty zaleca się kolejno ponumerować. Wszystkie strony (kartki) zaleca się spiąć (zszyć) w sposób uniemożliwiający dekompletację.
- Błędy zaleca się poprawiać poprzez skreślenie, z utrzymaniem czytelności skreślonych wyrażeń lub liczb. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty zaleca się parafować i datować własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
- Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. W takim przypadku należy powiadomić o tym pisemnie Zamawiającego, składając zmiany lub powiadomienie o wycofaniu oferty.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie oferty w przypadku nieprawidłowego oznaczenia na kopercie zewnętrznej.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Ofertę należy złożyć (należy wybrać proponowane sposoby komunikacji):
- osobiście lub przesłać listownie na adres Zamawiającego: Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka w Czarnem, ul. Cicha 1/1, 77-330 Czarne, z dopiskiem: Usługa pełnienia funkcji wychowawcy dla dzieci w Placówce Wsparcia Dziennego w Czarnem w ramach projektu pn. „Myśląc o Rodzinie w Gminie Czarne i Rzeczenica”.
- w wersji elektronicznej na e-mail: cwrid@czarne.pl w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 27.12.2021r. do godz. 10:00, decyduje data wpływu do Zamawiającego.
- Opis sposobu obliczenia ceny
- Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, określi cenę ryczałtową brutto w złotych polskich (PLN), za wykonanie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 2 do SIWZ).
- Podana przez Wykonawcę cena ofertowa brutto określona w załączniku nr 2 do SIWZ winna gwarantować pełną realizację zamówienia (podatki po stronie Zamawiającego, koszty dojazdu do miejsca świadczenia usługi). W przypadku zawarcia umowy zlecenia cena powinna zawierać pochodne od wynagrodzenia również po stronie pracodawcy.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe określenie stawki podatku od towarów i usług VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.
- Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (zł) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
- Kryteria i ich znaczenie:
CENA - 100 %
- Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
- z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa,
- Zamawiający zastrzega, iż w sytuacji rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Wykonawcy lub rozwiązania umowy przez Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości równej iloczynowi nie wykonanej liczbie godzin usługi i stawki godzinowej za usługę.
- kary umownej nie stosuje się, o ile Strony uzgodnią wstąpienie nowego podmiotu w miejsce Wykonawcy.
-
- Sposób oceny ofert.
Ocenie w oparciu o ww. kryterium oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (100 pkt.) w kryterium CENA ofercie, która zaoferuje najniższą cenę za realizację całego zamówienia. Punkty w pozostałych ofertach zostaną wyliczone ze wzoru:
Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert
C = ------------------------------------------------------------------------------------------ x 100 %
Cena ofertowa badanej oferty
W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
-
- Zamawiający poprawia w ofercie :
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, – niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Postanowienia ogólne
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty,
- Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego,
- Załączniki:
- Klauzula informacyjna,
- Formularz ofertowy,
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | załącznik nr 1- RODO.odt (ODT, 64.KB) | 2021-12-22 11:20:24 | 64.KB | 196 razy |
2 | załącznik nr 2- FORMULARZ OFERTOWY.odt (ODT, 63.KB) | 2021-12-22 11:20:39 | 63.KB | 207 razy |
3 | załącznik nr 3- OŚWIADCZENIE.odt (ODT, 63.KB) | 2021-12-22 11:21:06 | 63.KB | 195 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Wybór wykonawcy.pdf (PDF, 186KB) | 2021-12-27 15:14:04 | 186KB | 207 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dawid Rotkiewicz | 22-12-2021 11:19:13 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Dawid Rotkiewicz | 22-12-2021 |
Ostatnia aktualizacja: | Dawid Rotkiewicz | 27-12-2021 15:14:04 |