System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zapytanie ofertowe o wartości nieprzekraczającej 130.000 zł pn. Remont dróg gruntowych.
Czarne, dnia 21.01.2022 rok
ID.271.2.4.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Czarne
ul. Moniuszki 12
77-330 Czarne
NIP 843-15-29-525
Do udzielenia zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.). Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130.000,00 zł netto, wprowadzonym Zarządzeniem nr 0050.1.2021 Burmistrza Czarnego z dnia 04 stycznia 2021 roku.
- Termin składania ofert do 28-01-2022 r. do godz. 1330 .
- Miejsce składania ofert : Urząd Miasta i Gminy w Czarnem, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne, Sekretariat – pokój Nr- 12.
- Forma składania ofert : Oferta w formie pisemnej w zaklejonej kopercie , oznakowana napisem : Oferta na ,, Remont dróg gruntowych”
- Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są :
Urząd Miasta i Gminy w Czarnem, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne , – pokój Nr- 28, osoba do kontaktu :-P. Marek Szoska- Tel. 530 767 337
- Termin wykonania zamówienia do 17 czerwca 2022 roku.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Remont dróg gminnych gruntowych polegać będzie na częściowym uzupełnieniu drogi mieszanką kruszywa o frakcji 0-31,5 mm i gruzem budowlanym o frakcji 0-63 mm a następnie wyprofilowanie równiarką całego odcinka drogi i utwardzenie walcem drogowym wibracyjnym.
- Zamawiający dla potrzeb wykonania tego zamówienia dostarczy we własnym zakresie i na własny koszt mieszankę kruszywa o frakcji 0-31,5 mm oraz gruz budowlany o frakcji 0-63 mm w miejsce wbudowania.
- Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
Remont grunt gminnych gruntowych polegać będzie na częściowym uzupełnieniu drogi kruszywem a następnie wyprofilowanie równiarką całego odcinka drogi i utwardzenie walcem.
z n/w zakresem rzeczowym:
Lp. |
Lokalizacja robót |
Długość odcinka w mb |
Zakres rzeczowy |
1. |
Droga gminna nr 232064G od DW 201 do m. Wierzbnik oraz dojazdowa do posesji nr 1 |
2.200 |
Remont cząstkowy na wybranych odcinkach z rozścieleniem mieszanki 0-31,5 mm – około 100 ton.
|
2. |
Droga gminna nr 232103G Bińcze - Wygonki |
2050 |
Remont cząstkowy na wybranych odcinkach z rozścieleniem gruzu betonowego o frakcji 0-63 mm jako warstwa dolna o grubości do 15 cm. w łącznej ilości około 500 ton oraz mieszanki 0-31,5 mm – około 200 ton. |
3. |
Droga dojazdowa do obiektu SARNIAK |
1050 |
Mechaniczne profilowanie z wałowaniem walcem drogowym. |
4. |
Ul. Różana |
200 |
Mechaniczne profilowanie z wałowaniem walcem drogowym |
5. |
Ul. Kasztanowa |
200 |
Mechaniczne profilowanie z wałowaniem walcem drogowym |
6. |
Ul. Sosnowa |
240 |
Mechaniczne profilowanie z wałowaniem walcem drogowym |
7. |
Ul. Dolna |
|
Remont cząstkowy mieszanka 0-31,5 mm 100,0 t. Mechaniczne profilowanie z wałowaniem walcem drogowym |
8. |
Droga gminna nr 232088G (Mokrzenicka). |
1500 |
Remont cząstkowy gruzem budowlanym o frakcji 0-63 mm w ilości 700 ton . Mechaniczne profilowanie z wałowaniem walcem drogowym |
9. |
Droga gminna nr 232079G Wyczechy - Raciniewo |
1700 |
Mechaniczne profilowanie z wałowaniem walcem drogowym |
10. |
Droga gminna wewnętrzna działka nr 329/4 DW 201 Grabowiec do DW 202 |
1290 |
Mechaniczne profilowanie z wałowaniem walcem drogowym |
12. |
Ul. Polna |
500 |
Remont cząstkowy mieszanka 0-31,5 mm 100,0 t. Mechaniczne profilowanie z wałowaniem walcem drogowym |
13. |
Droga gminna nr 232108G Sierpowo - Domyśl |
300 |
Remont cząstkowy mieszanka 0-31,5 mm 50,0 t. Mechaniczne profilowanie z wałowaniem walcem drogowym |
14. |
Droga gminna nr 232105G DW 201 Bińcze - Biskupnica |
500 |
Remont cząstkowy gruzem budowlanym o frakcji 0-63 mm w ilości 300 ton jako warstwa dolna o grubości do 15 cm.. plus mieszanka 0-31,5 mm150,0 t. Mechaniczne profilowanie z wałowaniem walcem drogowym. |
15. |
Raciniewo od DW 201 droga dojazdowa do posesji nr 6 ( P. Konopa). |
1000 |
Remont cząstkowy gruzem budowlanym o frakcji 0-63 mm w ilości150 ton jako warstwa dolna o grubości do 15 cm.. plus mieszanka 0-31,5 mm100,0 t. Mechaniczne profilowanie z wałowaniem walcem drogowym. |
- Wymagania stawiane Wykonawcom:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
- Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
- Cena ofertowa obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia.
- Kryteria oceny ofert:
- Cena – 100 %
- Cena ofertowa obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia oraz wszelkie dodatkowe koszty (np. należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić, zgodnie z odrębnymi przepisami, koszt dojazdu na miejsce wyjazdu/wycieczki, itp.)
- Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następujących kryteriów
- CENA: 100%
C = [C min / C bad] x 100
gdzie:
C - liczba punktów za cenę oferty brutto
C min - najniższa cena ofertowa brutto
C bad - cena oferty badanej brutto
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
9. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Czarnego, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Czarne jest Pani Katarzyna Bobeńczyk, kontakt: e-mail: k.bobenczyk@czarne.pl, tel. (59) 8332079*;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego polegającego na wykonaniu remont dróg gminnych gruntowych na terenie Miasta Czarne
- , numer postępowania ID.271.2.4.2021.MS prowadzonym w trybie zapytanie ofertowego dotyczącego zamówienia publicznego o wartości niższej od kwoty 130.000 zł;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zaproszenie do złożenia oferty cenowej.pdf (PDF, 701KB) | 2022-01-21 13:09:03 | 701KB | 304 razy |
2 | Formularz oferta.docx (DOCX, 39.KB) | 2022-01-21 13:09:39 | 39.KB | 286 razy |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | Informacja z sesji otwarcia ofert.pdf (PDF, 452KB) | 2022-01-31 13:25:27 | 452KB | 258 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania.pdf (PDF, 60.KB) | 2022-05-18 11:20:10 | 60.KB | 249 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Renata Szymańska | 21-01-2022 13:09:03 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marek Szoska | 21-01-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | Renata Szymańska | 18-05-2022 11:20:10 |