System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zaproszenie do składania ofert na realizację zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych pn: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla potrzeb przebudowy dróg wewnętrznych położonych na terenie działek nr 18/41, 18/42 i 20/9 w Czarnem przy ul. Strzeleckiej.
ID.271.2.5.2022.MS Czarne, dnia 31.01.2022 rok
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zamawiający:
Gmina Czarne
ul. Moniuszki 12
e-mail: zamowienia@czarne.pl
NIP 843-15-29-525
zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych pod nazwą „Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla potrzeb przebudowy dróg wewnętrznych położonych na terenie działek nr 18/41, 18/42 i 20/9 w Czarnem przy ul. Strzeleckiej”
1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla potrzeb przebudowy dróg wewnętrznych położonych na terenie działek nr 18/41, 18/42 i 20/9 w Czarnem przy ul. Strzeleckiej”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- Lokalizacja: Czarne obręb 0002/63 Czarne dz. nr ew. 18/41, 18/42 i 20/9.
- Wykonanie pełnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami szczegółowych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń wraz z uzyskaniem we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia oraz uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub potwierdzonego o nie wnoszeniu sprzeciwu przez Starostwo Powiatowe w Człuchowie wniosku zgłoszenia robót budowlanych.
- Wykonania dokumentacji geodezyjnej tj.
-
- mapa do celów projektów wraz uzgodnieniem w ZUDP w 2 egz.
-
- Szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, w tym celu zaleca się wykonanie wizji lokalnej na koszt Wykonawcy,
- Konsultacje z Zamawiającym na każdym etapie wykonania dokumentacji projektowej,
- opisanie proponowanych materiałów i urządzeń zgodnie z postanowieniami ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna zawierać opracowania w następujących branżach:
- drogowej w zakresie budowy drogi oraz stałej organizacji ruchu.
- sanitarnej w zakresie budowy kanalizacji deszczowej,
- elektrycznej w zakresie budowy oświetlenia drogowego
Dokumentację projektowo - kosztorysową należy opracować w następującym zakresie:
- projekty budowlane dla wszystkich branż wraz ze szczegółowymi opiniami, uzgodnieniami z właściwymi organami oraz zatwierdzeniami niezbędnymi do kompleksowej realizacji zadania w 6 egzemplarzach;
- kosztorysy inwestorskie dla wszystkich branż w 2 egzemplarzach;
- przedmiary robót dla wszystkich branż w 2 egzemplarzach;
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż i rodzajów robót w 4 egzemplarzach;
- informację bioz w 6 egzemplarzach;
- projekt stałej organizacji ruchu w 4 egzemplarzach, ;
- dokumentacja geotechniczna w 2 egz.,
- prawomocna decyzja pozwolenia na budowę lub potwierdzonym wnioskiem zgłoszenia robót budowlanych o nie wnoszeniu sprzeciwu przez Starostwo Powiatowe w Człuchowie.
Dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna być sporządzona w formie papierowej w ilościach podanych powyżej dla poszczególnych opracowań oraz w formie elektronicznej w 2 egzemplarzach na nośniku elektronicznym CD-R ( wiernie odzwierciedlającej projekty w wersji papierowej ), w tym:
- dokumentację projektową, przedmiary robót, STWIOR - w formacie pdf;
- kosztorysy inwestorskie – w formacie pdf.
Wymagania dla projektowanych obiektów i urządzeń budowlanych
Wykonawca winien przewidzieć w opracowaniach projektowych zastosowanie nowoczesnych materiałów do wykonania obiektów budowlanych i urządzeń, które spełniają wymagania obowiązujących przepisów oraz są zgodne z wymaganiami norm i z zasadami wiedzy technicznej.
Ponadto Wykonawca uwzględni wymienione poniżej zalecenia Zamawiającego, a także zalecenia Rad Technicznych, które będą organizowane przez Zamawiającego w trakcie prac projektowych.
Obiekty drogowe
Drogi gminne
Dokumentacja projektowa powinna przewidywać wykonanie drogi o nawierzchni z kostki brukowej betonowej jako ciąg pieszo jezdny wraz z elementami spowolnienia ruchu ( progi spowalniające wykonane z kostki brukowej betonowej) i miejscami parkingowymi.
UWAGA :
Zakres opracowania przedstawiono na załączniku graficznym.
- Długość projektowanych dróg - około 350,00 m
- Szerokość – od 4,50m do 5,00 m
- zjazdy i dojścia do posesji – po jednym zjeździe i dojściu do każdej z posesji ( z kostki brukowej
betonowej w kolorze czerwonym).
Infrastruktura związana z drogą
Dokumentacja projektowa powinna przewidywać:
- Oświetlenie drogowe – latarnie uliczne parkowe takie jak istniejące na terenie miasta Czarne po wykonanej modernizacji oświetlenia ulicznego. .
- Budowę nowej kanalizacji deszczowej.
- Stałą organizację ruchu.
- Projekt miejsc parkingowych.
- Projekt przyłącza kanalizacji sanitarnej do dz. nr 2/13.
Infrastruktura nie związana z drogą
- Dokumentacja projektowa powinna przewidywać usunięcie kolizji ze wszystkimi urządzeniami infrastruktury, a także z elementami zagospodarowania terenu (drzewa, ogrodzenia, kapliczki itp.).
Pomiary, badania i ekspertyzy wykonywane przez Wykonawcę
Wykonawca wykona wszystkie potrzebne pomiary, badania i oceny (ekspertyzy) stanu istniejącego obiektów.
Uzgodnienia opracowań projektowych
Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie, warunki odpowiednich instytucji, a więc zainteresowanych właścicieli lub zarządców: dróg, wód, urządzeń infrastruktury technicznej i innych obiektów: w zakresie wydawania warunków do budowy zarządzanych przez nich obiektów oraz w zakresie uzgadniania odpowiednich rozwiązań projektowych, a także właściwych jednostek organizacyjnych, w których kompetencji leży wydawanie opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi.
W szczególności Wykonawca uzyska:
- opinie organów zarządzających ruchem na drogach gminnych
- wstępne uzgodnienia lokalizacji istniejących wjazdów do posesji z ich właścicielami
Kserokopie wszelkich uzyskanych warunków, uzgodnień i opinii Wykonawca powinien na bieżąco przekazywać Zamawiającemu, w terminach umożliwiających ew. skorzystanie z trybu odwoławczego.
Mapa do celów projektowych
Mapa do celów projektowych powinna być wykonana w skali 1:500.
Pomiar w oparciu o sieć osnowy państwowej
- Wykonawca przekaże Zamawiającemu mapę numeryczną - przyjętą do PODGiK – w formacie danych dwg na płycie CD (szt.1) oraz w wersji „papierowej
Dokumentacja geotechniczna oraz ocena nawierzchni i gruntów podłoża
Dokumentację geotechniczną oraz ocenę nawierzchni i gruntów podłoża Wykonawca winien opracować w zakresie wystarczającym do prawidłowego zaprojektowania konstrukcji nawierzchni. Wykonawca wykona wszelkie niezbędne badania konieczne do opracowania tej dokumentacji.
4. TERMIN, MIEJSCE I FORMA SKŁADANIA OFERT
1) Ofertę (Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 oraz Wykaz usług wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 2) należy złożyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie , oznakowanej napisem : Oferta Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla potrzeb przebudowy dróg wewnętrznych położonych na terenie działek nr 18/41, 18/42 i 20/9 w Czarnem przy ul. Strzeleckiej.
2) Termin składania ofert do 11 lutego 2022r. do godz. godz. 13:30.
3) Miejsce składania ofert : Urząd Miasta i Gminy w Czarnem, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne, Sekretariat – pokój Nr- 12.
4) Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130.000,00 zł netto, wprowadzonym Zarządzeniem nr 0050.1.2021Burmistrza Czarnego z dnia 04 stycznia 2021 roku.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
- do 15 lipca 2022 roku
6. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1) Cena oferty obejmuje wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej i pełnej realizacji przedmiotu zamówienia,
2) Cena brutto oferty powinna zostać wskazana w Formularzu ofertowym (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia do składania ofert), i podana cyfrowo w złotych (zł) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3) Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ofertową, a podana przez niego cena ofertowa brutto, powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, należnym podatkiem VAT oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
4) Zaoferowana cena pozostanie niezmienna przez cały okres trwania umowy, zawartej z wybranym wykonawcą.
7. KRYTERIUM OCENY OFERT
Cena 100%
8. KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Czarnego, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Czarne jest Pani Katarzyna Bobeńczyk, kontakt: e-mail: k.bobenczyk@czarne.pl, tel. (59) 8332079*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego polegającego na : Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla potrzeb przebudowy dróg wewnętrznych położonych na terenie działek nr 18/41, 18/42 i 20/9 w Czarnem przy ul. Strzeleckiej
- numer postępowania ID.271.2.5.2022.MS prowadzonym w trybie zapytanie ofertowego dotyczącego zamówienia publicznego o wartości niższej od kwoty 130.000 zł;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
DOSTĘPNE SĄ :
Urząd Miasta i Gminy w Czarnem, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne, pokój Nr 28, osoba do kontaktu: P. Marek Szoska - Tel. 59-8332079
ZAŁĄCZNIKI:
a) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1
b) Wykaz usług – Załącznik nr 2
c) Projekt umowy – Załącznik nr 3
d) załącznik graficzny – Załącznik nr 4
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zaproszenie do składania ofert z załącznikami.pdf (PDF, 732KB) | 2022-01-31 15:27:54 | 732KB | 221 razy |
2 | Formularz ofertowy - Załącznik nr 1.docx (DOCX, 36.KB) | 2022-01-31 15:28:07 | 36.KB | 313 razy |
3 | Zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu.pdf (PDF, 562KB) | 2022-02-02 11:31:25 | 562KB | 219 razy |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | Informacja z sesji otwarcia ofert.pdf (PDF, 58.KB) | 2022-02-14 14:13:21 | 58.KB | 358 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Renata Szymańska | 31-01-2022 15:27:54 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marek Szoska | 31-01-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | Renata Szymańska | 14-02-2022 14:13:21 |