System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia publicznego o wartości szacunkowej niższej od kwoty 130 000 złotych pn: Realizacja i emisja programów informacyjnych w lokalnej telewizji kablowej o tematyce: Aktualne wydarzenia Miasta i Gminy Czarne wraz ze zleconymi ogłoszeniami.
Czarne, dnia 14.02.2022r.
PPiZP.271.2.16.2022.RS
ZAPYTANIE OFERTOWE
zamówienie publiczne o wartości szacunkowej niższej od kwoty 130 000 zł netto
1. DANE ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Czarne
ul. Moniuszki 12
77-330 Czarne
NIP:8431529525
REGON: 770979476
Tel.: 59 83 32 078
e-mail: zamowienia@czarne.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja i emisja programów informacyjnych w lokalnej telewizji kablowej o tematyce: Aktualne wydarzenia Miasta i Gminy Czarne wraz ze zleconymi ogłoszeniami obejmować ma:
- przygotowanie materiału informacyjnego 6-12 tematów w miesiącu dotyczącego wydarzeń z Miasta i Gminy Czarne o łącznym czasie trwania nie przekraczającym 120 minut na antenie co najmniej jednej telewizji lokalnej, zleconych przez Zamawiającego z tygodniowym wyprzedzeniem, pozostałe relacje wydarzeń według uznania Wykonawcy;
- tematyka programów obejmować ma realizację imprez organizowanych dla mieszkańców w tym wydarzeń kulturalnych, festynów, a także z działalności: Urzędu Miasta i Gminy Czarne i jej jednostek organizacyjnych i pomocniczych, Rady Miejskiej w Czarnem i innych wydarzeń organizowanych na terenie gminy Czarne;
- nagrywanie obrad Rady Miejskiej w Czarnem oraz dostarczenie na płycie CD niezwłocznie nagranej sesji do Urzędu Miasta i Gminy w Czarnem w celu zmieszczenia i utrwalenia transmisji obrad w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej www.czarne.pl;
- nagrywanie obrad Rady Miejskiej w Czarnem przy użyciu przynajmniej dwóch kamer i odpowiedniego nagłośnienia umożliwiającego odsłuchanie nagrania oraz wysokiej jakości transmisji w lokalnej telewizji;
- informowanie o wydarzeniach, które planowane są w najbliższym czasie, a z których przygotowane zostaną relacje poprzedzone zapowiedzią przez organizatora wydarzenia;
- nagrywanie wydarzeń odbywających się w sołectwach po uprzednim powiadomieniu drogą elektroniczną lub telefoniczną, informacji tej powinni udzielić sołtysi pod wskazany przez Wykonawcę adres;
- program zawierać ma: wywiady z osobami organizującymi dane wydarzenie; informację o współfinansowaniu przez Gminę Czarne wraz z herbem Gminy; w formie dvd – video, zgodnie z wymaganiami technicznymi telewizji, w której odbywać będzie się emisja;
- z każdej emisji programu wymagane jest nagranie płyty dvd i dostarczenie jej wraz z fakturą do Zamawiającego oraz bieżące przekazywanie nagranych programów;
Wykonawca udostępnia wyemitowane programy na stronie www.facebook.com na wykorzystanie materiałów przez Urząd Miasta i Gminy Czarne;
- odpowiedzialność za treść nagrań spoczywa na realizatorze programu;
- udział w pracach komisji (po uprzednim zgłoszeniu przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Czarnem);
- w sezonie urlopowym emitować w lokalnej telewizji kablowej materiały archiwalne z wydarzeń Miasta i Gminy Czarne;
- emisja ogłoszeń Burmistrza Czarnego oraz Przewodniczącego Rady Miejskiej w Czarnem w przynajmniej jednej telewizji odbieranej na terenie Gminy Czarne.
Wspólny słownik zamówień CPV: 92220000-9 – Usługi telewizyjne.
III. WYMAGANY TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Termin wykonania zamówienia: od 1 marca 2022 r. do 28 lutego 2025 r.
IV. KRYTERIUM WYBORU OFERTY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: Cena – 100%.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający ogłosi wynik na stronie internetowej bip.czarne.pl.
V. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY W SKŁADANEJ OFERCIE CENOWEJ.
- Cena wskazana w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, w wysokości brutto (z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeśli występuje).
- Podana cena będzie ceną ryczałtową.
- Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen).
- Cena za wykonanie usługi obejmować będzie wszystkie koszty związane z jej realizacją, a w szczególności należność za usługę łącznie z kosztami dojazdów, kosztów ubezpieczenia, itp.
VI. SPOSÓB I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY.
- Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie można składać w formie:
- elektronicznej w formie skanu podpisanego przez Wykonawcę na załączonym druku oferta,
na adres e-mail: zamowienia@czarne.pl, - w wersji papierowej na dziennik podawczy Zamawiającego, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne w terminie do dnia 18.02.2022 r. do godziny 14:00.
- oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie, nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych.
VII. Osoba do kontaktu: Renata Szymańska, tel. (059) 83 32 078 wew. 24, od poniedziałku do
czwartku od 7:00 do 15:00, a w piątek od 7:00 do 14:00.
VIII. Termin związania ofertą.
-
- Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IX. Wzór umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Istotne postanowienia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zawarte są we wzorze umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.
- Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Czarne, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Czarne jest Pani Katarzyna Bobeńczyk, kontakt: e-mail: k.bobenczyk@czarne.pl, tel. (59) 8332079 *;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Postanowienia ogólne:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
- Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego.
Załączniki do zapytania ofertowego:
- Formularz oferty
- Wzór umowy
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zapytanie ofertowe.pdf (PDF, 238KB) | 2022-02-14 10:02:10 | 238KB | 239 razy |
2 | Załącznik nr 1 Formularz oferta.docx (DOCX, 23.KB) | 2022-02-14 10:02:26 | 23.KB | 270 razy |
3 | Załącznik nr 2 Wzór umowy.doc (DOC, 84KB) | 2022-02-14 10:02:38 | 84KB | 236 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Wybór oferty.pdf (PDF, 45.KB) | 2022-02-22 11:24:42 | 45.KB | 229 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Renata Szymańska | 14-02-2022 10:02:10 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Renata Szymańska | 14-02-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | Renata Szymańska | 22-02-2022 11:24:42 |