System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Ogłoszenie w formie zapytania ofertowego. Zakup 25 szt. rowerów wraz z osprzętem, kaskiem ochronnym oraz kamizelką w ramach projektu pn. "Myśląc o Rodzinie w Gminie Czarne i Rzeczenica" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka w Czarnem
Ul. Cicha 1/1
77-330 Czarne
Woj. Pomorskie
NIP: 8431618559
E-Mail: cwrid@czarne.pl
Telefon: 533-121-324
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zakup 25 szt. rowerów wraz z osprzętem, kaskiem ochronnym oraz kamizelką w ramach projektu pn. „Myśląc o Rodzinie w Gminie Czarne i Rzeczenica” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Zatwierdził:
Krzysztof Mazurek
p.o. Kierownika Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka w Czarnem
…………………………………..
Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia:
Krzysztof Mazurek
tel. 533-121-324
e-mail: cwrid@czarne.pl
Czarne, 17 marca 2022r.
- Nazwa i adres Zamawiającego
CENTRUM WSPARCIA RODZINY I DZIECKA W CZARNEM,
77-330 Czarne,
ul. Cicha 1/1,
Nip: 8431618559,
tel. 533 121 324,
e-mail: cwrid@czarne.pl
- Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o zasadę rozeznania rynku zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka w Czarnem 25 szt. fabrycznie nowych rowerów wraz z osprzętem, kaskiem ochronnym oraz kamizelką. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Myśląc o Rodzinie w Gminie Czarne i Rzeczenica” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych rowerów wraz z osprzętem, kaskiem ochronnym oraz kamizelką.
- Wymagania techniczne:
- Rower uniwersalny/kask ochronny/kamizelka odblaskowa/osprzęt rowerowy:
Lp. |
Nazwa |
Opis/parametry |
Ilość |
1. |
Rower |
Typ: uniwersalny Rama: stalowa/aluminiowa Widelec: amortyzowany Rozmiar ramy: 19 cali Rozmiar kół: 28 cali Kierownica: stalowa/aluminiowa/regulowana Przerzutki: 3 biegi Hamulec przód: V-brake alu 112mm Hamulec tył: 3 bieg nexus shimano Opona: Kenda lub Deli 1,75 Dźwignia hamulca: alu plast 4 palce Siodło: na sprężynie, turystyczne Dodatkowe wyposażenie: kosz rowerowy (siatkowany mocowany na wspornik lub kierownicę z przyciskiem wypinającym, błotnik przedni/tylni, dzwonek, oświetlenie odblaskowe przednie/tylnie) |
10 sztuk |
2. |
Rower |
Typ: uniwersalny Rama: stalowa Widelec: stalowy Rozmiar ramy: 17 cali Rozmiar kół: 26 cali Kierownica: Storm aluminiowa Przerzutki: 3-7 biegowe Hamulec: VBR Alhonga Siodło: Storm Wspornik siodła: aluminiowy 28,6 Pedały: FP-803A |
5 sztuk |
3. |
Rower |
Typ: uniwersalny Rama: aluminiowa Widelec: ZOOM FORGO 565 Rozmiar ramy: 17 cali Rozmiar kół: 26 cali Kierownica: Steel 640mm/25.4/7 Przerzutka: przód- Shimano tourney TZ500, tył- Shimano tourney TY300 Hamulec: przód/tył typu V-brake Siodło: KROSS Wspornik siodła SP-C207 27,2X350 Stery: FP-H863 O1-1/8” Koronki: 42T-34T-24T/170MM |
4 sztuki |
4. |
Rower |
Typ: dziewczęcy Rama: aluminiowa Widelec: amortyzowany ZOOM Rozmiar ramy: 17 cali Rozmiar kół: 26 cali Kierownica: Storm aluminiowa Przerzutka: Shimano tourney Hamulec: Tarczowy mechaniczny Siodło: Storm Wspornik siodła: aluminiowy 27,2 Wspornik kierownicy: aluminiowy 31,8 |
3 sztuki |
5. |
Rower |
Typ: chłopięcy Rama aluminiowa Widelec: amortyzowany ZOOM Rozmiar ramy: 17 cali Rozmiar kół: 26 cali Kierownica: aluminiowa Przerzutka: Shimano tourney Hamulec: Tarczowy mechaniczny Siodło: Storm Pedały: plastikowe 9/16 cala Opona: MAXXIS 26X2,1 |
3 sztuki |
6. |
Kaski ochronne |
10 sztuk rozmiar 52-56 cm 10 sztuk rozmiar 54-58 cm 5 sztuk rozmiar 58-63 cm
Kask z systemem regulacyjnym wysokości i głębokości, pasem bezpieczeństwa, przewiewny materiał wyściełający, otwory wentylacyjne, siatka zabezpieczająca przed owadami oraz odblaskowe naklejki.
Kaski muszą posiadać homologację zgodną z normą europejską CE EN1078 |
25 sztuk |
7. |
Kamizelka odblaskowa |
Kolor żółty, taśma odblaskowa srebrna, zapięcie na rzepy, rozmiary: 10 sztuk S, 10 sztuk M, 5 sztuk L. |
25 sztuk |
8. |
Osprzęt rowerowy |
|
|
- Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka w Czarnem, ul. Cicha 1/1 77-330 Czarne.
- Wszystkie sprzęty będące przedmiotem zamówienia mają być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania.
- Rowery mają być kompletne, złożone, wyregulowane oraz gotowe do jazdy. Pozostałe elementy zamówienia mają być dostarczone w oryginalnych opakowaniach.
- Po podpisaniu protokołu odbioru Wykonawca ma obowiązek dostarczyć parafowane i ostemplowane karty gwarancyjne produktów.
- Dostarczone produkty mają być wolne od wad, nowe i spełniające wymogi określone w powyższej specyfikacji.
- Przedmiot zamówienia ma być zabezpieczony i dostarczony przez Wykonawcę pod wskazany adres.
- Wykonawca ponosi koszt oraz ryzyko związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia przedmiotu zamówienia dostarczonego w sposób niewłaściwy, w uszkodzonym opakowaniu, w przypadku uszkodzenia przedmiotu zamówienia lub jego niezgodności ze specyfikacją opisaną powyżej.
- W przypadku rowerów Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie dokonać co najmniej jednego przeglądu serwisowego rocznie w okresie gwarancji. Termin wykonania przeglądu strony ustalają wspólnie. Jeżeli producent rowerów wymaga do utrzymania gwarancji przeprowadzenia dodatkowych przeglądów serwisowych Wykonawca ma obowiązek je przeprowadzić i ponieść ich całkowite koszty.
- Wykonawca jest zobligowany do przestrzegania „Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020”.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
- Kody CPV:
- Przedmiot główny: 34430000- Rowery,
- Przedmiot dodatkowy: 34432000-4- Części i akcesoria do rowerów,
18444112-1- Kaski rowerowe,
35113440-5 Kamizelki odblaskowe.
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Termin wykonania zamówienia (dostawy):
Do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
- Informację na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:
W celu uniknięcia konfliktu interesów osoby wykonujące w imieniu zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy, w szczególności osoby biorące udział w procesie oceny ofert, nie mogą być powiązane osobowo lub kapitałowo z wykonawcami, którzy złożyli oferty. Powinny być to osoby bezstronne i obiektywne.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
8.1 W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują, zgodnie z wyborem Zamawiającego, pisemnie lub elektronicznie.
8.2 Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Krzysztof Mazurek-
533-121-324, e-mail: cwrid@czarne.pl
- Opis sposobu przygotowywania ofert.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę składającą się na przedmiot zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Ofertę należy sporządzić wg Formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz załączyć wymagane oświadczenie dotyczące powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz klauzulę informacyjną (Załącznik nr 1 do SIWZ).
- Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy – uprawnienie to powinno wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
- Wszystkie zadrukowane strony oferty zaleca się kolejno ponumerować. Wszystkie strony (kartki) zaleca się spiąć (zszyć) w sposób uniemożliwiający dekompletację.
- Błędy zaleca się poprawiać poprzez skreślenie, z utrzymaniem czytelności skreślonych wyrażeń lub liczb. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty zaleca się parafować i datować własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
- Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. W takim przypadku należy powiadomić o tym pisemnie Zamawiającego, składając zmiany lub powiadomienie o wycofaniu oferty.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie oferty w przypadku nieprawidłowego oznaczenia na kopercie zewnętrznej.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Ofertę należy złożyć (należy wybrać proponowane sposoby komunikacji):
- osobiście lub przesłać listownie na adres Zamawiającego: Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka w Czarnem, ul. Cicha 1/1, 77-330 Czarne, z dopiskiem: Zakup 25 szt. rowerów wraz z osprzętem, kaskiem ochronnym oraz kamizelką w ramach projektu pn. „Myśląc o Rodzinie w Gminie Czarne i Rzeczenica”.
- w wersji elektronicznej na e-mail: cwrid@czarne.pl.
w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 22.03.2022r. do godz. 10:00, decyduje data wpływu do Zamawiającego.
- Opis sposobu obliczenia ceny
- Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, określi cenę ryczałtową brutto w złotych polskich (PLN), za wykonanie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 2 do SIWZ).
- Podana przez Wykonawcę cena ofertowa brutto określona w załączniku nr 2 do SIWZ winna gwarantować pełną realizację zamówienia (podatki po stronie Zamawiającego, koszty dojazdu do miejsca świadczenia usługi). W przypadku zawarcia umowy zlecenia cena powinna zawierać pochodne od wynagrodzenia również po stronie pracodawcy.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe określenie stawki podatku od towarów i usług VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.
- Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (zł) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
- Kryteria i ich znaczenie:
CENA - 100 %
- Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
- z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa,
- Zamawiający zastrzega, iż w sytuacji przekroczenia rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Wykonawcy lub rozwiązania umowy przez Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości równej iloczynowi nie wykonanej liczbie godzin usługi i stawki godzinowej za usługę.
- kary umownej nie stosuje się, o ile Strony uzgodnią wstąpienie nowego podmiotu w miejsce Wykonawcy.
-
- Sposób oceny ofert.
Ocenie w oparciu o ww. kryterium oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (100 pkt.) w kryterium CENA ofercie, która zaoferuje najniższą cenę za realizację całego zamówienia. Punkty w pozostałych ofertach zostaną wyliczone ze wzoru:
Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert
C = ------------------------------------------------------------------------------------------ x 100 %
Cena ofertowa badanej oferty
W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
-
- Zamawiający poprawia w ofercie :
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, – niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Postanowienia ogólne
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty,
- Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego,
- Załączniki:
- Klauzula informacyjna,
- Formularz ofertowy,
- Oświadczenie dotyczące powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym,
- Wzór umowy.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Załącznik nr 1- RODO.odt (ODT, 8.5KB) | 2022-03-17 11:43:45 | 8.5KB | 200 razy |
2 | Załącznik nr 2- FORMULARZ OFERTOWY.odt (ODT, 8.6KB) | 2022-03-17 11:44:40 | 8.6KB | 199 razy |
3 | Załącznik nr 3-OŚWIADCZENIE.odt (ODT, 57.KB) | 2022-03-17 11:44:52 | 57.KB | 210 razy |
4 | Załącznik nr 4- UMOWA.docx (DOCX, 73.KB) | 2022-03-17 11:45:17 | 73.KB | 198 razy |
5 | ||||
6 | Zmiana do zapytania ofertowego.pdf (PDF, 174KB) | 2022-03-21 14:20:51 | 174KB | 273 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Wybór oferty.pdf (PDF, 252KB) | 2022-03-22 12:07:15 | 252KB | 221 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dawid Rotkiewicz | 17-03-2022 11:43:45 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Dawid Rotkiewicz | 17-03-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | Dawid Rotkiewicz | 22-03-2022 12:07:15 |