System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia publicznego o wartości szacunkowej niższej od kwoty 130 000 złotych pn: Edukacja cyfrowa dla urzędników projektu grantowego pn. "Cyfrowa Gmina" w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
PPiZP.271.2.1.2023.RS Czarne, dnia 20.01.2023r.
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty netto 130 000 zł
- Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Czarne
ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne
NIP 843-15-29-525
REGON 770979476
tel. 59 83 32 079
e-mail: zamowienia@czarne.pl
- Określenie trybu zamówienia.
Niniejsze postępowanie jest o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty netto 130.000 zł prowadzone w formie zapytania ofertowego.
- Opis przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest edukacja cyfrowa dla urzędników projektu grantowego pn. „Cyfrowa Gmina” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
- Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części i dopuszcza możliwość składania ofert na dowolną ilość części:
- Część 1: Szkolenia dla urzędników w zakresie cyberbezpieczeństwa.
Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników Zamawiającego. Wymagania wobec szkolenia:
- Czas trwania szkolenia: min. 8 godz. dydaktycznych.
- Liczba osób: 36 osób.
- Zakres szkolenia obejmuje min. następujące zagadnienia:
- Sesja wprowadzająca w tematykę bezpieczeństwa, obejmująca kluczowe cyberzagrożenia dla organizacji, przykłady ataków oraz ich konsekwencje, a także najważniejsze zasady bezpieczeństwa z punktu widzenia użytkowników komputera.
- Szkolenie z zakresu różnych zagrożeń prowadzone w formie warsztatów/gry edukacyjnej.
- W ramach warsztatów uczestnicy powinni poznać następujące zagadnienia:
- Poprawne zachowania w kluczowych obszarach cyberbezpieczeństwa tj. rozpoznawanie i reagowanie na incydenty bezpieczeństwa.
- Złośliwe oprogramowanie.
- Zasady bezpieczeństwa pracy zdalnej.
- Ochrona przed atakami typu phising.
- Bezpieczeństwo haseł i uwierzytelniania.
- Bezpieczeństwo informacji.
- Ataki z wykorzystaniem technik inżynierii społecznej.
- Bezpieczeństwo urządzeń mobilnych.
- Sesja podsumowująca najważniejsze zasady bezpieczeństwa, obejmująca wymianę doświadczeń oraz omówienie kluczowych wniosków wyciągniętych ze szkolenia, ze szczególnym uwzględnieniem kontekstu pracy w organizacji uczestników szkolenia. Szkolenie prowadzone w formie warsztatów stacjonarnych w siedzibie Zamawiającego, zakończone wydaniem certyfikatu.
- Część 2: Szkolenia stacjonarne dla pracowników urzędu w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania.
Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania szkolenia z oprogramowania biurowego MS Office – (poziom średniozaawansowany).
- Szkolenie dla 8 osób. m Czas trwania: minimum 3 godziny zegarowe.
- Szkolenie o charakterze warsztatowym, przeprowadzone stacjonarne w siedzibie Zamawiającego.
- Wykonawca dostarczy sprzęt dla każdego uczestnika, na którym zostanie przeprowadzone szkolenie.
- W szkoleniu weźmie udział 8 pracowników urzędu, którzy pracują na co dzień w programie Microsoft, a wykonywane przez nich zadania zawodowe wymagają usprawnienia i zautomatyzowania pracy z edytorem tekstu.
- Szkolenie obejmuje zagadnienia dot. najczęściej używanych w pracy biurowej funkcji programu MS Office, których umiejętne wykorzystanie umożliwia wprowadzenie wysokiego stopnia automatyzacji i znaczną poprawę efektywności pracy przy tworzeniu, edycji i wydruku dokumentów.
- Po zakończeniu udziału w szkoleniu uczestnik będzie m.in.:
- posiadał wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie tworzenia zaawansowanych dokumentów,
- profesjonalnego formatowania tekstu i wzbogacania go w elementy graficzne,
- tworzenia korespondencji seryjnej,
- dostosowywania edytora do swoich potrzeb,
- grupowej pracy na dokumencie,
- zarządzania stworzonymi dokumentami oraz poprawnego ich zabezpieczania.
Wspólny Słownik Zamówień (Kod CPV):
80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe, 80500000-9 usługi szkoleniowe.
- Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 60 dni od dnia podpisania umowy.
- Kryterium wyboru oferty przez Zamawiającego.
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert dla każdej z części przedmiotu zamówienia na podstawie kryterium: Cena – 100%.
Kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu Oferta.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Oferty otrzymają, zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku, ilość punktów obliczone na podstawie wzoru: „C” = Najniższa oferowana cena oferty/ Cena badanej oferty x 100.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający ogłosi wynik na stronie internetowej bip.czarne.pl.
- Sposób i termin złożenia oferty.
- Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie można składać w formie:
elektronicznej podpisanej przez Wykonawcę na załączonym druku oferta, na adres e-mail: zamowienia@czarne.pl, w terminie do dnia 26.01.2023 r. do godziny 13:00.
- Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie, nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych.
- Osoby do kontaktu:
Renata Skiera, tel. (059) 83 32 078 wew. 24, w dniach: od poniedziałku do czwartku od 7:00 do 15:00, a w piątek od 7:00 do 14:00.
Wszelka korespondencja dotycząca przedmiotowego postępowania powinna być kierowana na adres poczty elektronicznej: zmowienia@czarne.pl.
- Termin związania ofertą.
- Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Czarne, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Czarne jest Pani Katarzyna Bobeńczyk, kontakt: e-mail: k.bobenczyk@czarne.pl, tel. (59) 8332079 *;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Postanowienia ogólne:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
- Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego.
Załączniki do zapytania ofertowego:
- Formularz oferty
- Projekt umowy
PPiZP.271.2.1.2023.RS Czarne, dnia 27.01.2023r.
Strona internetowa Zamawiającego
Gmina Czarne informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego o wartości poniżej 130.000 zł pn: Edukacja cyfrowa dla urzędników projektu grantowego pn. „Cyfrowa Gmina” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej VRozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, w terminie przewidzianym w zapytaniu ofertowym wpłynęły n/w oferty:
Nr oferty
|
Nazwa i adres firmy
|
Cena oferty brutto Część 1 (cyberbezpieczeństwo) |
Cena oferty brutto Część 2 (oprogramowania biurowe) |
1. |
ZESPÓŁ BUSINESS MASTERS |
2.998,00 zł |
1.898,00 zł |
2. |
Mark Data Protection Marek Czechowski ul. Magnoliowa 9, 83-031 Kleszczewko |
1.574,40 zł |
------ |
3. |
Europejska Akademia Handlu i Przedsiębiorczości Robert Staluszka ul. Zielona 8, 88-430 Janowiec Wlkp. |
2.500,00 zł |
1.500,00 zł |
4. |
Ośrodek Szkolenia i Rozwoju Kadr DENAR Dorota Wierzgała ul. Klonowa 8, 86-065 Łochowo |
5.328,00 zł |
1.904,00 zł |
5. |
NT GROUP Systemy Informatyczne Sp. z o.o. ul. Pomorska 65, 90-218 Łódź |
4.428,00 zł |
4.059,00 zł |
6. |
MAIK GROUP Artur Maik Podstrobów 6a, 96-115 Nowy Kawęczyn |
2.890,00 zł |
1.490,00 zł |
7. |
Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz ul. Emilli Plater 1a/53, 05-500 Piaseczno |
3.240,00 zł |
2.320,00 zł |
8. |
Stowarzyszenie Wspierania Nauki, Nowych Technologii i Przedsiębiorczości ul. Jodłowa 30, 84-240 Reda |
1.870,00 zł |
------ |
9. |
Suntools Marcin Szymankiewicz ul. Adamanisa 12, 60-177 Poznań |
11.436,00 zł |
------ |
10. |
Stowarzyszenie Polska Platforma Bezpieczeństwa Wewnętrznego ul. Słowackiego 17/11, 60-822 Poznań |
5.880,00 zł |
------ |
11. |
ENTERPRESS Marzena Żurek |
2.500,00 zł |
2.100,00 zł |
Burmistrz Czarnego
/-/ Piotr Zabrocki
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zapytanie ofertowe.pdf (PDF, 1.0MB) | 2023-01-20 12:42:46 | 1.0MB | 210 razy |
2 | Załącznik Nr 1 Oferta.docx (DOCX, 90.KB) | 2023-01-20 12:43:02 | 90.KB | 166 razy |
3 | Załącznik nr 2 Projekt umowy.docx (DOCX, 129KB) | 2023-01-20 12:43:12 | 129KB | 160 razy |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | Informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 117KB) | 2023-01-27 10:28:48 | 117KB | 161 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Wybór oferty.pdf (PDF, 97.KB) | 2023-02-06 07:58:23 | 97.KB | 151 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Renata Skiera | 20-01-2023 12:42:46 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Renata Skiera | 20-01-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | Renata Skiera | 06-02-2023 07:58:23 |