System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zaproszenie do składania ofert na realizację zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych pn: Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu z nieruchomości na terenie Gminy Czarne.
Czarne, 25 kwietnia 2023 r.
OŚ.271.2.10.2023 JK
Zapytanie ofertowe
I. Zamawiający
GMINA CZARNE
ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne
NIP 843-15-29-525
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z demontażem, usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości na terenie Gminy Czarne -edycja 2022 Zadanie będzie finansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku.
III. Warunki realizacji zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z demontażem, usuwaniem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Czarne w zakresie:
1. odbioru wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwieniem
Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do odbioru załadunku transportu i unieszkodliwienia została określona wagowa przez Zamawiającego na około 120,000 Mg.
2. demontaż wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych ich załadunek, transport i unieszkodliwienie.
Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do demontażu, załadunku transportu i unieszkodliwienia została określona wagowa przez Zamawiającego na około 100,000.Mg.
Ilość odpadów w pkt. 1 i 2 może ulec zmianie gdyż zakres robót został dokonany na podstawie wniosków, deklaracji mieszkańców Gminy, zamierzających usunąć wyroby zawierające azbest ze swoich posesji. Obmiar zakresu robót był dokonany w oparciu o pomiar szacunkowy.
Wykonawca, po podpisaniu umowy otrzyma od Zamawiającego dwa wykazy nieruchomości, tj :
- nieruchomości na których będzie dokonywany odbioru wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest
- nieruchomości na których będzie dokonywany demontaż wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych ich załadunek, transport i unieszkodliwienie
-Wykonawca zobowiązany jest do:
- ustalenia daty i godziny odebrania wyrobów zawierających azbest z właścicielem nieruchomości ,u którego mają być wykonywane prace.
-terminu odebrania wyrobów zawierających azbest, który powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości jednak nie dłuższy do dnia 31.08.2023r.
- do 30 czerwca 2023 r. przekazanie informacji zamawiającemu w formie harmonogramu prac o ustalonym terminie odebrania wyrobów zawierających azbest z właścicielem
-do 30 czerwca 2023 r. dostarczenie dokumentów potwierdzających zgłoszenie przystąpienia do prac polegających na zabezpieczaniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu – zgodnie z § 6 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. nr 71, poz. 649, zm,)
-po dokonanym demontażu lub/i odbiorze azbestu wraz z ich unieszkodliwieniem, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oryginały kart przekazania odpadów na składowisko, potwierdzające ilość odebranych odpadów ( wagowo)
- dostarczenie dokumentacji fotograficznej nieruchomości przed i po zdemontowanych, zebranych, przetransportowanych i unieszkodliwionych płyt cementowo-azbestowych,
-dostarczenia oryginałów dwustronnie podpisanych protokołów odbioru prac z poszczególnych miejsc usuwania wyrobów zawierających azbest,
IV. Termin wykonania zamówienia
do dnia 15 września 2023 r. prace odbiorowe, demontażowe i transportowe wraz z utylizacja azbestu,
do dnia 30 września 2023 r. dostarczeniem dokumentów rozliczeniowych
V. Wymagania od Wykonawców
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia.
VI. Wykaz wymaganych dokumentów
- druk oferty
- kopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy (wymóg na etapie składania ofert),
- kopię dokumentów potwierdzających uprawnienie Wykonawcy do wykonywania działalności związanej z usuwaniem wyrobów niebezpiecznych zawierających azbest.
VII. Opis kryteriów oceny oferty
Cena 100%
VIII. Termin składania ofert
do dnia 5.05.2023 r. do godz. 14.00
na adres lub w siedzibie Zamawiającego (budynek Urzędu Miasta i Gminy Czarne, ul Moniuszki 12, 77-330 Czarne , woj. pomorskie, tel. 59 83 32 078, faks 59 83 32 353 ).
Z dopiskiem na kopercie dotyczy wykonania prac związanych z demontażem, usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości na terenie Gminy Czarne -edycja 2022
Zlecenie prac i realizacja umowy będących przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest uzależnione od pozyskania środków, tj. dofinansowania zadania pn. Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Czarne, przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowisk i Gospodarki Wodnej w Gdańsku
Osobą upoważnioną do kontaktu z zamawiającym w przypadku udzielenia zamówienia jest : Joanna Kosowska, tel. 598332076 wew. 24 / 530767355
OŚ.271.2.10.2023JK
Wszyscy uczestnicy postępowania
Strona internetowa Zamawiającego
Zawiadomienie o rozstrzygnięciu oferty
Gmina Czarne informuje, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 25.04.2023 r. prowadzonego w uproszczonym postępowaniu w formie rozeznania na wykonanie prac związanych z demontażem, usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości na terenie Gminy Czarne -edycja 2022. Zadanie będzie finansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku. najkorzystniejszą cenowo ofertę złożył Wykonawca i wybrano do realizacji zamówienia
ECO- POL Spółka z o.o 86-120 Pruszcz, ul. Dworcowa 9
Zestawienie złożonych ofert:
Nr oferty |
Nazwa i adres firmy |
Cena brutto demontaż m2 |
Cena brutto- demontaż Mg |
Cena brutto transport m2 |
Cena brutto – transport Mg |
1. |
Logistyka Odpadów Sp. z o.o. ul Szklana 20, 43-300 Bielsko Biała |
---------------- |
1100,00 zł |
------------------ |
1026,00 zł |
2. |
REVOL SP. Z O.O., ul Świętej Teresy 106/10 , 91-341 Łódź |
12,95 zł |
862,92 zł |
10,79 zł |
713,28 zł |
3. |
Imak Krzysztof Szymczak ul. Norwida 11/14, 96- 100 Skierniewice |
21,31 zł |
1 128,59 zł |
12,54 zł |
696,59 zł |
4. |
P.H.U. US-KOM Robert Kołodziejski ul. Kolejowa 28, 09-500 Gostynin |
---------------- |
594,00 zł |
------------------ |
496,80 zł |
5. |
ECO- POL Spółka z o.o 86-120 Pruszcz , ul. Dworcowa 9 |
8,94 zł |
590,00 zł |
7,42 zł |
490,00zł |
6. |
Firma Usługowo Handlowa Anna Zmuda Trzebiatowska, ul. Górna 17, 77-200 Miastko |
15,45 zł |
850,00 zł |
10,91 zł |
600,00 zł |
Dziękujemy za złożenie ofert cenowych.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zapytanie ofertowe.pdf (PDF, 943KB) | 2023-04-25 14:36:30 | 943KB | 187 razy |
2 | Formularz Ofertowy.docx (DOCX, 19.KB) | 2023-04-25 14:37:03 | 19.KB | 187 razy |
3 | Projekt umowy.doc (DOC, 62.KB) | 2023-04-25 14:37:20 | 62.KB | 179 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | zawiadomienie wybór oferty.pdf (PDF, 75.KB) | 2023-05-09 14:57:57 | 75.KB | 170 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Renata Skiera | 25-04-2023 14:36:30 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Joanna Kosowska | 25-04-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | Renata Skiera | 09-05-2023 14:57:57 |