System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zaproszenie do składania ofert na realizację zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych pn: Świadczenie obsługi informatycznej Urzędu Miasta i Gminy Czarne
PPiZP.271.2.12.2023.RS Czarne, dnia 11.05.2023r.
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty netto 130 000 zł
- Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Czarne
ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne
NIP 843-15-29-525
REGON 770979476
tel. 59 83 32 079
e-mail: zamowienia@czarne.pl
- Określenie trybu zamówienia.
Niniejsze postępowanie jest o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty netto 130.000 zł prowadzone w formie zapytania ofertowego.
- Opis przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi informatycznej Urzędu Miasta i Gminy Czarne w zakresie:
- nadzór nad zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych i sprzętu w Urzędzie:
- utrzymanie prawidłowej i nieprzerwanej pracy sieci komputerowej oraz urządzeń tej sieci, w tym: routerów, przełączników, urządzeń wielofunkcyjnych, urządzeń pamięci masowej,
- dokonywanie wdrożeń, instalacji, bieżących napraw oraz usuwanie usterek sprzętu komputerowego,
- instalacja aktualizacji oprogramowania na komputerach i serwerach,
- instalacja, utrzymanie i aktualizacja serwerów oraz maszyn wirtualnych na serwerach urzędu,
- sprawowanie nadzoru nad legalnością stosowanego oprogramowania,
- usługę wdrożenia, utrzymania i zabezpieczenia sieci lokalnej na styku z siecią publiczną na podstawie geolokalizacji, skompromitowanych list adresów IP,
- utrzymywanie i kontrola systemu wykrywania włamań,
- usługę wdrożenia systemu uwierzytelniania RADIUS do zabezpieczenia przed nieautoryzowanym dostępem,
- usługę instalacji, utrzymania i aktualizacji usługi udostępniania zasobów plikowych, profili użytkowników,
- usługę instalacji, utrzymania i aktualizacji usług: DHCP, DNS, Dynamic DNS, WINS, NETBIOS,
- doraźną pomoc zdalną, użytkownikom końcowym w instalacji, aktualizacji oprogramowania aplikacyjnego oraz sterowników urządzeń zewnętrznych takich jak drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, skanery,
- usługę instalacji, utrzymania i aktualizacji wirtualnych sieci prywatnych,
- zabezpieczenia urządzeń sieci komputerowej poprzez wykorzystanie usług/protokołów sieci: VLAN, STP, LAG, SNMP,
- instalacja, konfiguracja i utrzymanie systemu antywirusowego na komputerach końcowych
- instalacja, konfiguracja i kontrola centralnej konsoli administracyjnej systemu antywirusowego,
- instalacja, konfiguracja i utrzymanie systemu monitorowania środowiska informatycznego zgodnie z wytycznymi urzędu,
- wdrożenie i utrzymanie systemu ewidencji zgłoszeń użytkowników końcowych urzędu
- systemy USC (Źródło),
- nadzór nad prawidłowym działaniem systemu monitoringu,
- pełnienie funkcji Administratora Systemów Informatycznych (ASI),
- prowadzenie elektronicznej ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania stosowanego i dopuszczonego w Urzędzie,
- stosowanie polityki bezpieczeństwa w zakresie ochrony danych:
- usługę instalacji oprogramowania do archiwizacji danych na Serwerze/ach urzędu,
- tworzenie i przechowywanie kopii baz danych zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką ochrony danych Urzędu,
- prowadzenie dokumentacji w zakresie ustalania uprawnień dostępu użytkowników do zasobów infrastruktury informatycznej urzędu,
- współpraca z Pełnomocnikiem Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie szkolenia, kontroli i ochrony informacji niejawnych,
- wsparcie posiedzeń Rady Miejskiej i systemu Rada – min. transmisja online sesji Rady Miejskiej, głosowania,
- nadzór nad realizacją projektów informatycznych realizowanych przez firmy zewnętrzne,
- pomoc w przygotowaniu dokumentacji przetargowej i uczestnictwo w postępowaniach przetargowych związanych z zagadnieniami informatycznymi.
- Parametry usługi:
- gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie – 24h
- nieograniczona ilość zgłoszeń w miesiącu
- obsługa w dni powszednie od 7:00 - 15:00
- udostępnienie zespołu inżynierów wsparcia zapewniającej nieprzerwaną obsługę urzędu
- obsługa z wykorzystaniem systemu zgłoszeń i telefonicznie
- obsługa zdalna i na miejscu w urzędzie
- obsługa zdalna z wykorzystaniem dedykowanego do tych celów bezpiecznego oprogramowania.
Wspólny Słownik Zamówień (Kod CPV):
72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
- Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Kryterium wyboru oferty przez Zamawiającego.
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: Cena – 100%.
Kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu Oferta.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Oferty otrzymają, zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku, ilość punktów obliczone na podstawie wzoru: „C” = Najniższa oferowana cena oferty/ Cena badanej oferty x 100.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający ogłosi wynik na stronie internetowej bip.czarne.pl.
- Sposób i termin złożenia oferty.
- Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie można składać w formie: elektronicznej podpisanej przez Wykonawcę na załączonym druku oferta, na adres e-mail: zamowienia@czarne.pl, w terminie do dnia 17.05.2023 r. do godziny 12:00.
- Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie, nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych.
- Osoby do kontaktu:
Renata Skiera, tel. (059) 83 32 078 wew. 24, w dniach: od poniedziałku do czwartku od 7:00 do 15:00, a w piątek od 7:00 do 14:00.
Wszelka korespondencja dotycząca przedmiotowego postępowania powinna być kierowana na adres poczty elektronicznej: zmowienia@czarne.pl.
- Termin związania ofertą.
- Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Czarne, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Czarne jest Pani Katarzyna Bobeńczyk, kontakt: e-mail: k.bobenczyk@czarne.pl, tel. (59) 8332079 *;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Postanowienia ogólne:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
- Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego.
Załączniki do zapytania ofertowego:
- Formularz oferty
- Projekt umowy
PPiZP.271.2.12.2023.RS Czarne, dnia 17.05.2023r.
Strona internetowa Zamawiającego
Unieważnienie postępowania
Gmina Czarne informuje, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie zapytania ofertowego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty netto 130 000 zł pn: Świadczenie obsługi informatycznej Urzędu Miasta i Gminy Czarne.
Zamawiający w zapytaniu ofertowym z dnia 11.05.2023r. w punkcie X Postanowienia ogólne, ppkt 1) zastrzegł sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
BURMISTRZ CZARNEGO
/-/ Piotr Zabrocki
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zapytanie ofertowe.pdf (PDF, 242KB) | 2023-05-11 14:59:08 | 242KB | 163 razy |
2 | Załącznik Nr 1 Oferta.docx (DOCX, 31.KB) | 2023-05-11 14:59:26 | 31.KB | 162 razy |
3 | Załącznik Nr 2 Umowa projekt.pdf (PDF, 151KB) | 2023-05-11 14:59:46 | 151KB | 155 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Unieważnienie postępowania.pdf (PDF, 82.KB) | 2023-05-17 14:45:12 | 82.KB | 143 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Renata Skiera | 11-05-2023 14:59:08 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Renata Skiera | 11-05-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | Renata Skiera | 17-05-2023 14:45:12 |