System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zaproszenie do składania ofert na realizację zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych pn: Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla potrzeb realizacji inwestycji pn. Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Czarnem wraz z budową kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z miejscowości Wyczechy dofinansowanej z programu rządowego POLSKI ŁAD.
ID.271.2.16.2023.MS Czarne, dnia 27.06.2023 rok
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zamawiający:
Gmina Czarne, ul. Moniuszki 12
e-mail: zamowienia@czarne.pl
NIP 843-15-29-525
zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych pod nazwą: Opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla zadania polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla potrzeb realizacji inwestycji pn. Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Czarnem wraz z budową kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z miejscowości Wyczechy dofinansowanej z programu rządowego POLSKI ŁAD.
1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (w skrócie PFU) dla zadania polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla potrzeb realizacji inwestycji pn. Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Czarnem wraz z budową kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z miejscowości Wyczechy, dofinansowanej z programu rządowego POLSKI ŁAD z uwzględnieniem wymogów i wytycznych Zamawiającego, odpowiednich zarządców sieci i dróg oraz innych instytucji które mogą mieć wpływ na realizację inwestycji, a także zgodnie z niniejszą umową, Zaproszeniem do składania ofert i ofertą Wykonawcy.
2) Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
- pozyskanie mapy do celów projektowych w skali 1:500,
- opracowanie rozwiązania koncepcyjnego dla planowanej przebudowy komory stabilizacji tlenowej osadu ( KTSO) wraz z elementami budynku dmuchaw do napowietrzania KTSO na terenie istniejącej oczyszczalni ścieków w m. Czarne dz. ewid. nr 428 obręb 0001-49 Czarne,
- opracowanie rozwiązania koncepcyjnego dla planowanej budowy dodatkowego zbiornika cylindrycznego wody technologicznej o objętości ok. 30 m3 na terenie dz. ewid. nr 428 obręb 0001-49 Czarne,
- opracowanie rozwiązania koncepcyjnego dla planowanej budowy przepompowni ścieków sanitarnych lub tłoczni w technologii bezodorowej (pneumatyczna) w m. na terenie dz. ewid. nr 5/1 obręb Wyczechy dla średniodobowej ilości ścieków sanitarnych 130 m3, wraz z budową kanalizacji tłocznej do m. Wronkowo z włączeniem za pośrednictwem studni rozprężnej do istniejącej kanalizacji grawitacyjnej zlokalizowanej na terenie dz. nr 328/19 obręb Nadziejewo.
- Projektowana kanalizacja tłoczna winna przebiegać przez działki nr1/11, 63/4, 59/1, 63/3, 63/1, 55, 53/15, 53/6, 53/5, 53/4, 53/3, 52, 51, 3376/2 obręb Wyczeczy, oraz działki nr 311/8, 312, 310/3, 309/1, 230/1, 230/3, 329/4, 334/7, 230/5, 329/2, 328/1, 328/19 obręb Nadziejewo.
- Do w/w instalacji kanału tłocznego należy włączyć istniejący wylot kanalizacji tłocznej z przepompowni ścieków sanitarnych w m. Nadziejewo dz. nr 236 z przejściem poprzecznym przez DW 201 – średniodobowa ilość ścieków sanitarnych – 20 m3.
- opracowanie rozwiązania koncepcyjnego dla planowanej budowy przepompowni ścieków sanitarnych w m. Czarne na terenie dz. ewid. nr 10/13 obręb 0001-49 Czarne dla średniodobowej ilości ścieków sanitarnych 10 m3, wraz z przebudową istniejącej kanalizacji tłocznej na terenie dz. nr 10/8, 334/5, 11/11, 11/12, 11/13, 11/3 11/5, 11/6, obręb 0001-49 Czarne.
- przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej ( przejście poprzeczne pod torowiskiem ) do średnicy kanału tłocznego 250 mm na terenie dz. nr 1 obręb 0002-63 Czarne.
- projekt rozbiórki istniejącej przepompowni ścieków w m. Wyczechy oraz w m. Czarne ul. Szosowa.
- uzyskanie niezbędnych opinii oraz warunków od gestorów sieci,
- uzyskanie wstępnej akceptacji Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjnego w Czarnem dla przyjętych rozwiązań projektowych,
3) Rozbudowa winna uwzględniać :
- rozwiązania projektowe zgodne z uzyskanymi warunkami technicznymi,
- zestawienie szacunkowych planowanych kosztów robót budowlanych
- wykonanie i/lub pozyskanie na podstawie zatwierdzonej koncepcji badań geologicznych w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji,
- uzyskanie uzgodnień, opinii oraz materiałów niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej i wykonania zakresu robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj”,
4) Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy będzie sporządzona przez Wykonawcę i przekazana Zamawiającemu w 4 egzemplarzach papierowych oraz w formie cyfrowej nieedytowalnej i edytowalnej.
5) Na podstawie zakresu robót Wykonawca ustali planowane koszty prac projektowych i robót budowlanych. Część kosztowa powinna zawierać zestawienie planowanych kosztów, w szczególności:
- Kosztów dokumentacji projektowej: projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem pozwoleń oraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego na etapie realizacji,
- Kosztów badań geologicznych i innych niezbędnych do wykonania zamierzenia inwestycyjnego,
- Kosztów wykonania robót budowlanych,
- Koszt tablicy informacyjnej o dofinansowaniu.
6) Część kosztowa oraz wstępna wersja PFU zostanie dostarczona Zamawiającemu do weryfikacji przed ostatecznym zatwierdzeniem, zgodnie z zapisami ust. 10.
7) W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia i zaopiniowania odpowiednim zarządcom sieci i dróg oraz innym niezbędnym stronom przygotowany Program Funkcjonalno-Użytkowy.
8) Program Funkcjonalno-Użytkowy powinien być kompletny i obejmować całość zamierzenia inwestycyjnego oraz powinien być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 z dnia 2013.09.24).
9) Zgodnie z art. 34 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt.2 oraz art. 103 ust 2 i 3 ustawy z dnia 11 września 2019r Prawo zamówień publicznych, w skrócie ustawy Pzp, opracowany Program Funkcjonalno -Użytkowy będzie podstawą do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przedmiotem którego będzie zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zamierzenia inwestycyjnego, opisanego w ust. 1 i 2.
10) Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia do weryfikacji Zamawiającemu w terminie do 45 dni od dnia podpisania umowy wstępnej wersji przedmiotu umowy. Zamawiający zaakceptuje wstępną wersję PFU bądź wniesie do niego uwagi w terminie nie przekraczającym 14 dni od jego doręczenia.
11) W przypadku konieczności uaktualnienia dokumentacji, Wykonawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o konieczności uaktualnienia, dostosuje ją do aktualnych wytycznych na polecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie w razie potrzeby trzy razy uaktualnić dokumentację nieodpłatnie. Każda następna aktualizacja będzie wykonana odpłatnie.
12) Wykonawca zobowiązany jest do udziału w naradach koordynacyjnych, jeśli zaistnieje konieczność ich zwoływania, w terminach uzgodnionych wspólnie z Zamawiającym oraz do prezentacji postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego.
13) Przedmiot umowy należy zrealizować zgodnie z aktualnym stanem prawnym.
14) W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty projektowo – budowlane, aż do momentu wyłonienia Realizującego roboty projektowo – budowlane, Wykonawca będzie przygotowywał pisemne propozycje odpowiedzi na pytania w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
15) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. W czasie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych wad lub błędów w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym jednak niż 7 dni od daty ich wykrycia i zgłoszenia przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma wskazanego terminu, wykonawca zostanie obciążony karami umownymi.
16) Zamawiający może usunąć w zastępstwie Wykonawcy i na jego koszt wady nieusunięte w uzgodnionym terminie po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy. Powierzenie usunięcia wad innemu podmiotowi (wykonanie zastępcze) nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy bez utraty przez Zamawiającego uprawnień z tytułu rękojmi lub gwarancji na co Wykonawca wyraża zgodę.
17) Lokalizacje planowanej do realizacji inwestycji drogowej przedstawiono na załączniku graficznym.
18) Opracowanie wykonane w ramach realizacji przedmiotu umowy objęte jest ochroną przewidzianą w ustawie z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U. 2016, poz. 666 z późn. zm). Przedmiot zamówienia – w ramach umówionego wynagrodzenia - obejmuje także przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich i pokrewnych w zakresie niniejszej dokumentacji, w tym praw autorskich zależnych.
19) Szczegółowy zakres zamówienia, określony został także w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
a) termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 22 września 2023 roku
b) termin przedłożenia wstępnej koncepcji PFU – do 45 dni od dnia wskazanego jako data zawarcia umowy.
3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na sporządzeniu przynajmniej 1 Programu Funkcjonalno – Użytkowego dotyczącego kubaturowego obiektu budowlanego lub dokumentacji projektowej dla oczyszczalni ścieków sanitarnych i sieci kanalizacji sanitarnej.
W celu wykazania spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada Wykaz usług (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia do składania ofert) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.
4. TERMIN, MIEJSCE I FORMA SKŁADANIA OFERT
1) Ofertę (Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 oraz Wykaz usług wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2) należy złożyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie, oznakowanej napisem: Oferta na opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego - Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Czarnem wraz z budową kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z miejscowości Wyczechy
2) Termin składania ofert do 07 lipca 2021r. do godz. godz. 13:30.
3) Miejsce składania ofert: Urząd Miasta i Gminy w Czarnem, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne, Sekretariat pokój Nr 12.
4) Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130.000,00 zł netto, wprowadzonym Zarządzeniem nr 0050.1.2021 Burmistrza Czarnego z dnia 04 stycznia 2021 roku.
5. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1) Cena oferty obejmuje wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej i pełnej realizacji przedmiotu zamówienia,
2) Cena brutto oferty powinna zostać wskazana w Formularzu ofertowym (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia do składania ofert), i podana cyfrowo w złotych (zł), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3) Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ofertową, a podana przez niego cena ofertowa brutto, powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, należnym podatkiem VAT oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
4) Zaoferowana cena pozostanie niezmienna przez cały okres trwania umowy, zawartej z wybranym wykonawcą.
6. KRYTERIUM OCENY OFERT. Cena 100%
7. KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Czarnego, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Czarne jest Pani Katarzyna Bobeńczyk, kontakt: e-mail: k.bobenczyk@czarne.pl, tel. (59) 8332079*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego polegającego na: opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego ,,Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Czarnem wraz z budową kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z miejscowości Wyczechy” numer postępowania ID.271.2.16.2023 prowadzonym w trybie zapytanie ofertowego dotyczącego zamówienia publicznego o wartości niższej od kwoty 130.000 zł;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DOSTĘPNE SĄ:
Urząd Miasta i Gminy w Czarnem, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne, pokój Nr 28, osoba do kontaktu: Marek Szoska, Tel. 59-8332079
9. ZAŁĄCZNIKI:
Formularz ofertowy – Załącznik nr 1
Wykaz usług – Załącznik nr 2
Projekt umowy – Załącznik nr 3
Załącznik graficzny – Załącznik nr 4
ID.271.2.16.2023,MS Czarne, dnia 10.07.2023 rok
Wszyscy uczestnicy postępowania
Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania na:
„Opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla zadania polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla potrzeb realizacji inwestycji pn. : Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Czarnem wraz z budową kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z miejscowości Wyczechy.
Gmina Czarne informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 130.000,00 zł. netto na realizację zadania pn.: „Opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla zadania polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla potrzeb realizacji inwestycji pn. : Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Czarnem wraz z budową kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z miejscowości Wyczechy najkorzystniejszą cenowo ofertę i spełniającą warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu złożył n/w Wykonawca :
PROJEKTOWANIE Marek Galiński, Oś. Bolesława Śmiałego 16D/28, 60-682 Poznań
Cena brutto – 34.400,00 zł.
Wybór oferty nastąpił zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130.000,00 zł. netto , wprowadzonym zarządzeniem Burmistrza Czarnego.
Zestawienie ofert :
Lp. |
Firma (nazwa) oraz adres wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba punktów w kryterium cena |
1. |
GLOBAL ECIOLOGY Sp. z o.o., ul. Staszowska 40B, 28-230 Połaniec |
121.770,00 |
28,25 |
2. |
PROJEKTOWANIE Marek Galiński, Oś. Bolesława Śmiałego 16D/28, 60-682 Poznań |
34.400,00 |
100 |
3. |
HTS Sp. z o.o., ul. Zagłoby 8/2B, 35-303 Rzeszów |
207.870,00 |
16,55 |
4. |
WCI TECHNOLOGIE Sp. z o.o., ul. Kościuszki 80, 42-585 Siemonia |
157.440,00 |
21,85 |
5. |
MK-H-B2B Management Konsulting Handel Budownictwo Business Maciej Klimacki, ul. Leśna 10, 62-200 Gniezno |
85.977,00 |
40,01 |
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zaproszenie do składania ofert.pdf (PDF, 1.8MB) | 2023-06-28 09:31:48 | 1.8MB | 144 razy |
2 | Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.docx (DOCX, 36.KB) | 2023-06-28 09:32:21 | 36.KB | 140 razy |
3 | Załącznik Nr 2 Wzór wykaz usług.docx (DOCX, 31.KB) | 2023-06-28 09:32:39 | 31.KB | 158 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SWZ | ||||
1 | Odpowiedz 1.pdf (PDF, 136KB) | 2023-07-05 09:02:23 | 136KB | 648 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania.pdf (PDF, 91.KB) | 2023-07-10 10:17:21 | 91.KB | 156 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Renata Skiera | 28-06-2023 09:31:48 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marek Szoska | 27-06-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | Renata Skiera | 10-07-2023 10:17:21 |