System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zaproszenie do składania ofert na realizację zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych pn: Sporządzenie inwentaryzacji budowlanej oraz audytów energetycznych dla potrzeb termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Czarne
ID.271.2.22.2023,MS Czarne, dnia 06.10.2023 rok
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zamawiający:
Gmina Czarne
ul. Moniuszki 12
e-mail: zamowienia@czarne.pl
NIP 843-15-29-525
zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych pod nazwą „Sporządzenie inwentaryzacji budowlanej oraz audytów energetycznych dla potrzeb termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Czarne” w uzyskania dotacji w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu inwentaryzacji budowlanej obiektu i audytu energetycznego zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (tekst jednolity Dz. U. 2021, poz. 2166) dla :
- Remizy OSP w Czarnem, ul. Ogrodowa 20, zlokalizowana na terenie dz. nr 48/11 i 49/2 obręb 0002-63 Czarne.
- Remizy OSP w m. Bińcze 39b, zlokalizowana na terenie dz. nr356/22obrę Bińcze.
- Świetlicy Wiejskiej w m. Raciniewo 34, zlokalizowana na terenie dz. nr 73, obręb Raciniewo
- Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
- Pozyskanie mapy do celów opiniodawczych dla poszczególnych lokalizacji obiektów przeznaczonych do wykonania termomodernizacji.
- Sporządzenie dokumentacji projektowej inwentaryzacji budowlanej oddzielnie dla poszczególnych lokalizacji obiektów przeznaczonych do wykonania termomodernizacji
- Przeprowadzenie weryfikację przekazanych przez Zamawiającego materiałów wyjściowych i uzyska aktualne, reprezentatywne, mierzalne i możliwe do zidentyfikowania dane dotyczące zużycia energii.
- We współpracy z Zamawiającym, zgromadzenie danych dotyczących systemów, procesów i wyposażenia zużywającego energię, informacje o charakterystyce obiektów, w tym znanych współczynników korygujących oraz sposobu, w jaki wpływają one na zużycie energii.
- Opracowanie na podstawie przeprowadzonego audytu energetycznego obiektów raportu spełniającego wymagania wskazane w ustawie z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (tekst jednolity Dz. U. 2021, poz. 2166).
- Przedstawienie listy przedsięwzięć inwestycyjnych i organizacyjnych poprawiających efektywność energetyczną.
- Celem audytu jest wprowadzenie rozwiązań, które umożliwią co najmniej 30% oszczędności energii pierwotnej dla budynku.
- Wstępne założenia Zamawiającego do wykonania niezbędnych przedsięwzięć w n/w obiektach przeznaczonych do termomodernizacji :
- Remiza OSP w Czarnem
Kompleksowa termomodernizacja budynku remizy poprzez:
- docieplenie przegród, ścian zewnętrznych, podłóg i ich wymiana;
- wymiana istniejącej stolarki drzwiowej i okiennej;
- wymiana pokrycia dachowego, rur spustowych, rynien, sanitarnej instalacji wewnętrznej i zewnętrznej;
- wymiana instalacji elektrycznej i odgromowej oraz opraw oświetleniowych;
- likwidacja pieca na paliwo stałe (węglowe) i podłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej;
- wymiana instalacji co i cwu;
- montaż paneli fotowoltaicznych
-
- Remiza OSP w Bińczu
Kompleksowa termomodernizacja budynku remizy poprzez:
- docieplenie przegród, ścian zewnętrznych, podłóg i ich wymiana;
- wymiana istniejącej stolarki drzwiowej i okiennej;
- wymiana pokrycia dachowego, rur spustowych, rynien, sanitarnej instalacji wewnętrznej i zewnętrznej;
- wymiana instalacji elektrycznej i odgromowej oraz opraw oświetleniowych;
- wymiana instalacji co i cwu;
-
- Świetlica wiejska w Raciniewie
Kompleksowa termomodernizacja budynku remizy poprzez:
- docieplenie przegród, ścian zewnętrznych, podłóg i ich wymiana;
- wymiana istniejącej stolarki drzwiowej i okiennej;
- wymiana pokrycia dachowego, rur spustowych, rynien, sanitarnej instalacji wewnętrznej i zewnętrznej;
- wymiana instalacji elektrycznej i odgromowej oraz opraw oświetleniowych;
- wymiana instalacji co i cwu;
- montaż paneli fotowoltaicznych i pompy ciepła.
-
- Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy będzie sporządzona przez Wykonawcę i przekazana Zamawiającemu w 4 egzemplarzach papierowych oraz w formie cyfrowej nieedytowalnej i edytowalnej.
2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
termin wykonania przedmiotu zamówienia: 5 tygodni od dnia podpisania umowy
3. TERMIN, MIEJSCE I FORMA SKŁADANIA OFERT
1) Ofertę (Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 należy złożyć w formie elektronicznej na adres : na adres e-mail: zamowienia@czarne.pl, w terminie do dnia 13.10.2023 r. do godziny 15:00.
2) Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie, nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego.
3) Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130.000,00 zł netto, wprowadzonym Zarządzeniem nr 0050.1.2021 Burmistrza Czarnego z dnia 04 stycznia 2021 roku.
4. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1) Cena oferty obejmuje wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej i pełnej realizacji przedmiotu zamówienia,
2) Cena brutto oferty powinna zostać wskazana w Formularzu ofertowym (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia do składania ofert), i podana cyfrowo w złotych (zł), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3) Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ofertową, a podana przez niego cena ofertowa brutto, powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, należnym podatkiem VAT oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
4) Zaoferowana cena pozostanie niezmienna przez cały okres trwania umowy, zawartej z wybranym wykonawcą.
5. KRYTERIUM OCENY OFERT
Cena 100%
6. KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Czarnego, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Czarne jest Pani Katarzyna Bobeńczyk, kontakt: e-mail: k.bobenczyk@czarne.pl, tel. (59) 8332079*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego polegającego na : ,,Sporządzenie inwentaryzacji budowlanej oraz audytów energetycznych dla potrzeb termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Czarne,, numer postępowania ID.271.2.22.2023 prowadzonym w trybie zapytanie ofertowego dotyczącego zamówienia publicznego o wartości niższej od kwoty 130.000 zł;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7. INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DOSTĘPNE SĄ:
Urząd Miasta i Gminy w Czarnem, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne, – pokój Nr- 28, osoba do kontaktu : P. Marek Szoska- Tel. 59-8332079
8. ZAŁĄCZNIKI:
a) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1
b) Projekt umowy – Załącznik nr 2
c) Dokumentacja zdjęciowa poszczególnych obiektów,
d) Załączniki graficzne dla poszczególnych obiektów.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zaproszenie do złożenia oferty z załącznikami.pdf (PDF, 2.8MB) | 2023-10-06 13:24:36 | 2.8MB | 130 razy |
2 | Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.doc (DOC, 76.KB) | 2023-10-06 13:24:50 | 76.KB | 123 razy |
3 | Dokumentacja zdjęciowa i załączniki graficzne.zip (ZIP, 44.MB) | 2023-10-06 13:25:27 | 44.MB | 123 razy |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | Informacja z otwarcia ofert 22.2023.pdf (PDF, 72.KB) | 2023-10-17 07:50:03 | 72.KB | 111 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Wybór audyty.pdf (PDF, 89.KB) | 2023-10-25 08:00:38 | 89.KB | 114 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Renata Skiera | 06-10-2023 13:24:36 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marek Szoska | 06-10-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | Renata Skiera | 25-10-2023 08:00:38 |