System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia publicznego o wartości szacunkowej niższej od kwoty 130 000 złotych na realizację usługi polegającej na odbieraniu i transporcie odpadów komunalnych powstałych na nieruchomościach niezamieszkałych z terenu Miasta i Gminy będących własnością Gminy Czarne w latach 2024-2026 r.
PPiZP.271.2.25.2023.RS Czarne, dnia 21.11.2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty netto 130 000 zł
Zamawiający:
Gmina Czarne
ul. Moniuszki 12, 77 - 330 Czarne
NIP 843-15-29-525
Niniejsze postępowanie jest o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty netto 130.000 zł prowadzone w formie zapytania ofertowego do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
-
-
-
- Opis przedmiotu zamówienia:
-
-
- Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na odbieraniu i transporcie odpadów komunalnych powstałych na nieruchomościach niezamieszkałych z terenu Miasta i Gminy będących własnością Gminy Czarne w latach 2024-2026 r.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do zapytania.
Wspólny słownik zamówień CPV:
90500000-2 Usługi związane z odpadami komunalnymi
90511000-2 Usługi wywozu odpadów
90512000-9 Usługi transportu odpadów
- Termin realizacji zamówienia: od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Sposób i termin złożenia oferty.
- Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać w formie elektronicznej podpisanej przez Wykonawcę na załączonym druku „Oferta” stanowiącym Załącznik Nr 1 do zapytania, na adres e-mail: zamowienia@czarne.pl, w terminie do dnia 24.11.2023 r. do godziny 11:00.
- Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie, nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych.
- Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: Cena – 100%.
Kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu Oferta. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 punktów. Oferty otrzymają, zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku, ilość punktów obliczone na podstawie wzoru: „C” = Najniższa oferowana cena oferty/ Cena badanej oferty x 100.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający ogłosi wynik na stronie internetowej bip.czarne.pl.
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
- wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta i gminy Czarne, obejmujący wszystkie kody odpadów będące przedmiotem zamówienia;
- wpis w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) zgodnie z art. 49 ustawy o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) obejmujących wszystkie kody odpadów objętych przedmiotem zamówienia;
- zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował samochodami specjalistycznymi spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w ilości:
-
- co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
-
- co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
- co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,
Narzędzia i urządzenia techniczne, którymi będzie dysponował Wykonawca muszą spełniać wymagania w zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń oraz w zakresie wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122).
-
-
- Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
- Niespełnienie warunku udziału stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty, po uprzednim wezwaniu do uzupełnienia dokumentów.
-
- Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt 5, Wykonawcy winni załączyć następujące oświadczenia i dokumenty:
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 2.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zamówienia dopuszcza aby oświadczenie zostało złożone przez pełnomocnika w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia);
- wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta i gminy Czarne, obejmujący wszystkie kody odpadów będące przedmiotem zamówienia;
- dokument potwierdzający wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) zgodnie z art. 49 ustawy o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) obejmujących wszystkie kody odpadów objętych przedmiotem zamówienia;
- wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – Załącznik Nr 3.
- Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
- Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
- Wszelka korespondencja dotycząca przedmiotowego postępowania powinna być kierowana na adres poczty elektronicznej: zamowienia@czarne.pl.
- Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:
w przedmiocie zamówienia: Agata Kubik,
w zakresie dotyczącym procedury: Renata Skiera,
od poniedziałku do czwartku od 7:00 do 15:00, a w piątek od 7:00 do 14:00.
- Termin związania ofertą.
- Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Istotne postanowienia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zawarte są w projekcie umowy stanowiący Załącznik Nr 4.
- Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Czarne, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Czarne jest Pani Katarzyna Bobeńczyk, kontakt: e-mail: k.bobenczyk@czarne.pl, tel. (59) 8332079 *;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Postanowienia ogólne:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
- Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego.
Załączniki do zapytania ofertowego:
- Formularz oferty
- Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu
- Wzór umowy
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
BURMISTRZ CZARNEGO
/-/ Piotr Zabrocki
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zapytanie ofertowe.pdf (PDF, 2.4MB) | 2023-11-21 07:41:40 | 2.4MB | 43 razy |
2 | Załącznik Nr 1-3 do zapytania.doc (DOC, 93KB) | 2023-11-21 07:41:55 | 93KB | 39 razy |
3 | Załącznik Nr 4 Projekt Umowy.pdf (PDF, 227KB) | 2023-11-21 07:42:05 | 227KB | 40 razy |
4 | Załącznik Nr 5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf (PDF, 131KB) | 2023-11-21 07:42:16 | 131KB | 39 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Wybór oferty.pdf (PDF, 44.KB) | 2023-11-24 13:24:33 | 44.KB | 146 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Renata Skiera | 21-11-2023 07:41:40 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Agata Kubik | 21-11-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | Renata Skiera | 24-11-2023 13:24:33 |