System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia publicznego o wartości szacunkowej niższej od kwoty 130 000 złotych na świadczenie usług audytu wewnętrznego w okresie od 01.01.2024 roku do 31.12.2024 roku.
PPiZP.271.2.33.2022.AK Czarne, dnia 14.12.2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA ŚWIADCZENIE USŁUG AUDYTU WEWNĘTRZNEGO
zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty netto 130 000 zł
I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Czarne
ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne
NIP:8431529525; REGON: 770979476
Tel.: 59 83 32 078
e-mail: zamowienia@czarne.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług audytu wewnętrznego w okresie od 01.01.2024 roku do 31.12.2024 roku zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych.
- Audyt wewnętrzny, jako działalność niezależna i obiektywna, której celem jest wspieranie Burmistrza Czarnego w realizacji celów i zadań Gminy Czarne przez systematyczną ocenę kontroli zarządczej oraz czynności doradcze, powinien być prowadzony przez usługodawcę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz przepisami wydanymi na jej podstawie.
- Usługa swoim zakresem obejmuje:
- badanie systemów zarządzania i kontroli;
- przeprowadzenie zaplanowanych minimum 2 zadań audytowych zgodnie z przepisami ustawy i według standardów określonych przez Ministra Finansów do 30 listopada 2023 r.
- zapewnienie prawidłowego i terminowego przeprowadzenia audytu wewnętrznego;
- sporządzenia rocznego sprawozdania z wykonania audytu za 2024 r. w terminie do 10 grudnia 2024 r.
- sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonego audytu, wydanie obiektywnej oceny oraz czynności doradcze, w tym składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania jednostek organizacyjnych Gminy w zakresie przeprowadzonego zadania audytowego do 30 listopada 2024 r.
- prowadzenie akt stałych i bieżących audytu w celu udokumentowania przebiegu i wyniku zadania audytowego;
- opracowanie rocznego planu audytu wewnętrznego:
- na rok 2025r.
- do 10 grudnia 2024 r.
- aktualizację procedur audytu wewnętrznego (w miarę potrzeby);
- wykonywanie usługi również poprzez osobiste stawiennictwo w siedzibie zamawiającego, co najmniej raz na cztery miesiące w ustalonym terminie, w wymiarze co najmniej 6 godzin;
- dokumentowanie wszystkich czynności i zdarzeń, które mają istotne znaczenie dla wyniku audytu;
- prowadzenie bieżących i stałych akt audytu wewnętrznego oraz udostępniania ich Zamawiającemu na każde jego żądanie.
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
- posiadający uprawnienia audytora wewnętrznego, o których mowa w art. 286 ustawy o finansach publicznych (w przypadku osób fizycznych lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą) lub zatrudniające do przeprowadzenia audytu wewnętrznego w jednostce osoby spełniające warunki określone w art. 286 ustawy o finansach publicznych (dotyczy innych podmiotów)
- posiadający doświadczenie w realizacji usługi audytowej.
Zamawiający uzna za spełniony warunek doświadczenia, jeżeli Wykonawca usługi wskaże, że w okresie ostatnich dwóch latach poprzedzających datę złożenia oferty wykonał co najmniej cztery zadania audytowe w jednostkach zobowiązanych do przeprowadzenia audytu wewnętrznego na podstawie ustawy o finansach publicznych (referencje, rekomendacje).
- Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
- Niespełnienie warunku udziału stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty, po uprzednim wezwaniu do uzupełnienia dokumentów.
Wspólny słownik zamówień CPV: 79212200 – Usługi audytu wewnętrznego
IV. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY:
- Oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 286 ust. 1 pkt 1 – 3 ustawy o finansach publicznych.
- Kopie poświadczone za zgodność z oryginałem potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje do przeprowadzenia audytu wewnętrznego.
- Informacje o wykonanych audytach wewnętrznych w jednostkach zobowiązanych do przeprowadzenia audytu wewnętrznego w okresie ostatnich dwóch lat poprzedzających datę złożenia oferty.
- Zgodę osób fizycznych na przetwarzanie danych osobowych.
V. WYMAGANY TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania zamówienia: od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
VI. KRYTERIUM WYBORU OFERTY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: Cena – 100%.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający ogłosi wynik na stronie internetowej bip.czarne.pl.
VII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY W SKŁADANEJ OFERCIE CENOWEJ:
- Cena wskazana w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, w wysokości brutto (z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeśli występuje).
- Podana cena będzie ceną ryczałtową.
- Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen).
- Cena za wykonanie usługi obejmować będzie wszystkie koszty związane z jej realizacją, a w szczególności należność za usługę łącznie z kosztami dojazdów, delegacji, kosztów ubezpieczenia, itp.
VIII. SPOSÓB I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
- Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie można składać w formie:
- elektronicznie w formie skanu podpisanego przez Wykonawcę na załączonym druku oferta,
na adres e-mail: zamowienia@czarne.pl,
- w wersji papierowej na dziennik podawczy Zamawiającego, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne
w terminie do dnia 20.12.2023 r. do godziny 13:00
- oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie, nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych.
- Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
- Wszelka korespondencja dotycząca przedmiotowego postępowania powinna być kierowana na adres poczty elektronicznej: zmowienia@czarne.pl.
- Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Sekretarz Gminy Czarne Arkadiusz Kubalewski, w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy Czarne, tel. 598332078
- Termin związania ofertą.
- Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Czarne, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Czarne jest Pani Katarzyna Bobeńczyk, kontakt: e-mail: k.bobenczyk@czarne.pl, tel. (59) 8332079 *;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Postanowienia ogólne:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
- Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego.
Załączniki do zapytania ofertowego:
- Formularz oferty
- Projekt umowy
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zapytanie ofertowe audyt.pdf (PDF, 259KB) | 2023-12-14 10:09:00 | 259KB | 204 razy |
2 | Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.docx (DOCX, 21.KB) | 2023-12-14 10:09:14 | 21.KB | 101 razy |
3 | Załącznik nr 2 Projekt umowy.docx (DOCX, 22.KB) | 2023-12-14 10:09:24 | 22.KB | 97 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | WYBÓR OFERTY.pdf (PDF, 52.KB) | 2023-12-21 11:50:03 | 52.KB | 110 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Renata Skiera | 14-12-2023 10:09:00 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Arkadiusz Kubalewski | 14-12-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | Renata Skiera | 21-12-2023 11:50:03 |