System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia publicznego o wartości szacunkowej niższej od kwoty 130 000 złotych pn: Wykonanie, dostawa i montaż mebli na wymiar w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach". Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 Działanie 5.8 Edukacja ogólna i zawodowa - Unieważniony
PPiZP.271.2.11.2024.EK Czarne, dnia 01.08.2024 r.
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
dotyczące zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty netto 130.000 zł
- Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Czarne
ul. Moniuszki 12,
77-330 Czarne
NIP 843-15-29-525, REGON 770979476
tel. 59 83 32 079
adres strony internetowej zamawiającego: bip.czarne.pl
e-mail: zamowienia@czarne.pl
- Określenie trybu zamówienia:
Niniejsze postępowanie jest o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty netto 130.000 zł prowadzone w formie zapytania ofertowego na podstawie przepisów wewnętrznych określonych w Regulaminie Udzielania Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Czarne, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 0050.94.2024 Burmistrza Gminy Czarne z dnia 28 czerwca 2024 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli na wymiar w ramach projektu ,,Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach”. Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 Działanie 5.8 Edukacja ogólna i zawodowa.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony poniżej w tabeli nr 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
Zabudowa meblowa dotyczy pomieszczenia biblioteki szkolnej. W ramach usługi Wykonawca odbędzie wizję lokalną, dokona pomiarów, zaprojektuje i wykona wizualizację, skonsultuje z Zamawiającym próbkę materiałów z jakich mają być wykonane meble, a po otrzymaniu akceptacji przez Zamawiającego, wykona i zamontuje meble. Usługi określone przez Zamawiającego wykonywanie pomiarów, dostaw i montaż będą możliwe po uprzednim ustaleniu terminu i godziny z Zamawiającym. Meble muszą być przygotowane do zamontowania i natychmiastowej eksploatacji zgodnie ze sztuką meblarską.
Tabela 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Lp. |
Nazwa |
Opis |
1 |
Aranżacja czytelni w bibliotece szkolnej |
regały kolor: dąb sonoma 2 regały o wymiarach: szerokość 40 cm, wysokość 295, głębokość 30 cm, ilość półek: 9 półki regulowane, nośność 30 kg; 8 regałów o wymiarach: szerokość 80 cm, wysokość 295, głębokość 30 cm, ilość półek: 9 półki regulowane, nośność 30 kg; drabinka – sztuk 1, 3 stopniowa, aluminiowa, składana; rozdzielacze biblioteczne (alfabet) – 1 komplet; kącik relaksacyjny – biblioteczny wymiary: 2080 mm x 1600mm x 600 mm, wymagana półka na książki i nadstawka o wysokości 12 cm, wnętrze mebla tapicerowane, materiał tapicerki: wodoodporny, rodzaj tkaniny velur, kolor szary (może ulec zmianie podczas konsultacji z Zamawiającym), kolor korpusu: brzoza, przeznaczenie strefa relaksu i wyciszenia przy książce; gwarancja minimum 24 miesiące |
- Informacje dodatkowe do zamówienia:
- przed przystąpieniem do projektowania wymagane będą pomiary,
- wizja lokalna zostanie przeprowadzona w miejscu dostawy i montażu w celu zapoznania się ze stanem faktycznym przed złożeniem wizualizacji, gdzie Wykonawca musi dokonać własnych szczegółowych pomiarów mebli na wymiar,
- wizja lokalna po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu wizyty z Zamawiającym,
- po wygraniu zapytania ofertowego przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekt mebli wraz z wymiarami i kolorystyką,
- podczas montażu Wykonawca powinien zapewnić takie rozwiązania, które zapewnią stabilność i wytrzymałość wykonania (np. skręcenia regałów, kącika relaksacyjnego, mocowania do ściany itp.),
- meble będące przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego muszą być przez wykonawcę wymierzone, wykonane, dostarczone, wniesione, zamontowane i wypoziomowane po ustawieniu w pomieszczeniu wskazanym na wizji lokalnej
- Zamawiający udostępni Wykonawcy budynek i pomieszczenia niezbędne do przeprowadzenia montażu mebli na czas wykonywanych prac wg terminu uzgodnionego wcześniej z Zamawiającym,
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością i z zasadami profesjonalizmu zawodowego,
- Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich zbędnych odpadów powstałych przy realizacji przedmiotu umowy,
- minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 24 miesiące
- Wykonawca określi cenę usługi w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty dostawy, wniesienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, co oznacza bezpłatną dostawę i wniesienie mebli do Szkoły Podstawowej w Wyczechach, Wyczechy 29, 77-326 Wyczechy.
- Wykonawca zobowiązuje się do należytego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas transportu.
- dostawa będzie podlegała odbiorowi ilościowo-jakościowemu. Na etapie realizacji Wykonawca umożliwi Zamawiającemu weryfikację dostarczonych przedmiotów i w przypadku stwierdzenia niezgodności możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
- Po montażu zamówienia przedstawiciel Zamawiającego dokona odbioru ilościowo-jakościowego potwierdzając jego ilość i jakość oraz zgodność z opisem. Potwierdzeniem odbioru będzie podpisany przez Strony protokół odbioru, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT.
- Termin zapłaty: przelew 30 dni, po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury i protokołu odbioru podpisanego przez strony
- W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca dostarczył towar niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia lub jest on niekompletny lub uszkodzony, Zamawiający odmówi jego odbioru umieszczając w protokole odbioru stosowne zastrzeżenia określające rodzaj i liczbę braków lub błędów. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, nie dłuższego niż 7 dni usunięcia stwierdzonych braków lub błędów na koszt Wykonawcy.
- Wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie materiałów o wyższych parametrach.
- Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące z zastrzeżeniem, że Wykonawca będzie zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie.
Wspólny słownik zamówień CPV:
39150000 Różne meble i wyposażenie
799340000 Usługi projektowania mebli
- Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
- Odrzucenie oferty
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
- została złożona po terminie składania ofert.
- Kryterium wyboru oferty przez Zamawiającego.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: Cena – 100% .
- Cena - 100%.
Cena - punkty za kryterium cena oferty brutto zostaną obliczone wg następującego wzoru:
CN
C =.................... x 100
Co
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium cena oferty brutto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),
CN - oznacza cenę brutto najtańszej z ofert,
Co - oznacza cenę brutto ocenianej oferty.
Kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W tym kryterium można maksymalnie uzyskać 100 punktów. Oferty otrzymają, zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku, ilość punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Zaoferowana cena pozostanie niezmienna przez cały okres trwania umowy, zawartej z wybranym wykonawcą.
- Opis sposobu obliczania ceny:
- Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, określi cenę ryczałtową brutto w złotych polskich (PLN), za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Podana przez Wykonawcę cena ofertowa brutto winna zawierać wszystkie elementy, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty podatku VAT.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe określenie stawki podatku od towarów i usług VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę.
- Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich.
- Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
- Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie można składać na jeden z poniższych sposobów:
- w formie papierowej, osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Czarne pokój numer 12, ulica Moniuszki 12, 77-330 Czarne, w terminie do 13.08.2024 r. do godziny 14.00, w zaklejonej kopercie z dopiskiem oferta na: ,,wykonanie, dostawę i montaż mebli na wymiar w ramach projektu ,,Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach” – nie otwierać przed dniem 12.08.2024 r. godzina 14.00
- w formie papierowej, przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Czarne, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne z dopiskiem oferta na: ,,wykonanie, dostawę i montaż mebli na wymiar w ramach projektu ,,Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach” – nie otwierać przed dniem 12.08.2024 r. godzina 14.00.
- Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie, nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego.
- Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zwraca się Wykonawcom bez otwierania (na kopercie musi znaleźć się adres oferenta).
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę;
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
- Oferta powinna:
- posiadać miejsce i datę sporządzenia;
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, e-mail
- zawierać cenę oferty brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia;
- być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy oferenta,
- zawierać wymagane załączniki.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Dodatkowe informacje
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert.
- W toku badania oferty Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający ogłosi wynik na stronie internetowej bip.czarne.pl.
- W przypadku nie wybrania Wykonawcy (np. brak ofert, odrzucenie ofert) Zamawiający dopuszcza możliwość ponownego rozpoczęcia procedury zapytania ofertowego.
- W przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, tj. umocowanie do złożenia oferty.
- Warunki udziału w zapytaniu
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Wykonawca oświadcza, że zobowiązuje się wykonać zamówienie ze szczególną starannością, według najlepszej wiedzy i umiejętności, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, przyjętych standardów oraz profesjonalnego charakteru prowadzonej przez siebie działalności, wykorzystując w tym celu posiadane możliwości, a także mając na względzie ochronę interesów Zamawiającego.
- oświadczenie autoryzowanego serwisu producenta sprzętu o zapewnieniu serwisu urządzeń będących przedmiotem zamówienia.
- Postanowienia ogólne:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
- Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego.
- Oferenci uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania przez Zamawiającego.
- Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są w przedmiocie zamówienia Ewa Kluk, w zakresie dotyczącym procedury Renata Skiera od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7:00 do 15:00, w piątek od 7:00 do 13:00.
- W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu maila wskazanego poniżej przez Zamawiającego. Wszelka korespondencja dotycząca przedmiotowego postępowania powinna być kierowana na adres poczty elektronicznej: zamowienia@czarne.pl.
- Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.
- Termin związania ofertą.
- Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Podstawy Wykluczenia
- Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo tj. przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1),w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1).
- Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności.
- Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie wraz z ofertą.
Załączniki do zapytania ofertowego:
- Wzór formularza oferty
- Klauzula informacyjna RODO
- Wzór umowy
PPiZP.271.2.11.2024.EK Czarne, dnia 12.08.2024 r.
Strona internetowa Zamawiającego
Gmina Czarne informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego dotyczącego zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty netto 130.000 zł na wykonanie, dostawę i montaż mebli na wymiar w ramach projektu ,,Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach” w terminie przewidzianym w zapytaniu ofertowym wpłynęły n/w oferty:
Lp. |
Nazwa i adres firmy |
Cena oferty brutto |
1. |
Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki ul. Lubomira 29A 62-090 Mrowino |
29 520,00 zł |
2. |
P.H.U. BMS SP.J. Z. Bielecki ul. Staszica 22 82-500 Kwidzyn |
21 389,70 zł |
Burmistrz Gminy Czarne
/-/ Piotr Zabrocki
PPiZP.271.2.11.2024.EK Czarne, dnia 14.08.2024 r.
Strona internetowa Zamawiającego
Unieważnienie postępowania
Gmina Czarne informuje, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie zapytania ofertowego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty netto 130.000 zł na wykonanie, dostawę i montaż mebli na wymiar w ramach projektu ,,Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach”. Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 Działanie 5.8 Edukacja ogólna i zawodowa.
Zamawiający w zapytaniu ofertowym z dnia 01.08.2024 r. w punkcie XI Postanowienia ogólne, ppkt 1) zastrzegł sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Burmistrz Gminy Czarne
/-/ Piotr Zabrocki
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zapytanie ofertowe.pdf (PDF, 503KB) | 2024-08-01 14:49:33 | 503KB | 36 razy |
2 | Załącznik Nr 1 Formularz ofertowy.docx (DOCX, 183KB) | 2024-08-01 14:50:33 | 183KB | 24 razy |
3 | Załącznik Nr 2 Klauzula informacyjna rodo.docx (DOCX, 180KB) | 2024-08-01 14:51:03 | 180KB | 24 razy |
4 | Załącznik Nr 3 wzór umowy.docx (DOCX, 197KB) | 2024-08-01 14:51:27 | 197KB | 25 razy |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | informacja_z_otwarcia_ofert.pdf (PDF, 142KB) | 2024-08-12 15:49:23 | 142KB | 18 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | uniewżnienie_postępowania.pdf (PDF, 49.KB) | 2024-08-14 08:57:17 | 49.KB | 14 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Renata Skiera | 01-08-2024 14:49:33 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Ewa Kluk | 01-08-2024 |
Ostatnia aktualizacja: | Ewa Kluk | 14-08-2024 12:33:49 |